Raak als drankje toch? (pa van...)quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef static het volgende:
[..]
Moest ik ook meteen aan denken.
Maar ik weet niet of veel die hier lezen/posten die link kunnen leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oeps! Nieuwe vent van Froukje lekt uit
29 Mei 2007 17:15: Herman Roggeveen
Eigenlijk zou de ontknoping pas volgende week mogen komen, maar de website Endandit weet nu al te melden wie de man van Froukje de Both wordt. Wil je niet weten wie het is, lees dan niet verder.
Het gaat omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij zal het de komende afleveringen winnen vanBron: zappen.blog.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de kandidaten die nog in de race zijn om de hand van Froukje. Hoewel...
Zoals bekend is het RTL-programma Wie Wordt De Man van Froukje afgekeken van België, waar voormalig seksbom Wendy van Wanten op zoek ging naar een partner. Zij slaagde met verve, want uit de tv-show kwam een huwelijk voort. Dat lijkt er voor Froukje niet in te zitten.
Eerder deze week kwam het gerucht naar buiten dat Froukje haar hart aan iemand anders zou zijn verloren, een meneer die niet zo gek was om zich op te geven voor het tv-programma, waarvan de opnames al weken achter de rug zijn. Met de winnaar van Wie Wordt De Man van Froukje zou het niets zijn geworden.
RTL heeft de geruchten tot op heden ontkend noch bevestigd. Maar nu de winnaar van het programma op straat ligt, zullen ze toch wel met een reactie moeten komen? Ook spannend: wie krijgt de boete voor het voorbijpraten van zijn of haar mond?
[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 30-05-2007 10:25:10 ]![]()
Huh??
Dat kan niet.. Van mijlenver zie je toch al dat ze die keuze niet zou maken volgende week!
(of ben ik zo naief en zie ik alleen wat ik wil zien?)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nou E.T. dat dacht ik idd ook heel anders te zien in de voorstukjes
Maar ze laten natuurlijk niet de voorstukjes zien waaruit je meteen al de conclusie kunt trekken, dus... misschien is het hartstikke misleidend. Ik heb er spijt van dat ik de spoilers heb gelezen. Silly me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nuri was zo liefDie had ik echt 10x zo graag als Etiënne gehad.
[ Bericht 5% gewijzigd door SSJKliko op 30-05-2007 18:04:21 ]![]()
Helaas gemist. Cursus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:00 schreef Delichris het volgende:
Ik vind die Etienne eerlijk gezegd maar een apart geval.Dat is het ook
En daarom vind ik hem wel interessanter dan Alex juist
Etienne is leuk, maar hij zal het wel niet worden vanwege de openlijke afkeuring van de keuringscommissie. Jammer, hij is een stuk interessanter dan die "stabiele" Alex.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Die 'comissie' is ook zo triest. Die PienDie kale gek van een vader, en dat lelijke wijf.
Ja, Nuri is jong. Maar dat is dan ook het enige wat ze iedere week weten te zeggen ...opgezegd@fok.nl![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Etienne is leuk, maar hij zal het wel niet worden vanwege de openlijke afkeuring van de keuringscommissie. Jammer, hij is een stuk interessanter dan die "stabiele" Alex.![]()
En ik snap niet dat ze hem telkens zo hebben 'aangevallen' op het feit dat hij moeilijk met de camera's om kon gaan, dat hij daar nerveus van werd. Zo'n slecht teken vind ik dat niet hoorEn dan kreeg hij het verwijt dat hij dan maar niet aan de show had moeten meedoen. Yeah right, alsof hij dat jaarlijks doet, zoiets, en dus precies wist van te voren wat hij kon verwachten en of hij er goed tegen zou kunnen. Iets kan toch later altijd tegenvallen?
Ik vind Alex overigens ook niet slecht hoor, maar die vind ik een tikkie saai
Ik had alleen de eerste aflevering gekeken en vond etienne gelijk het meest geschikt. Ik lees nu dat hij in de finale zit dus hopen dat hij wint! Ik ga wel kijken.![]()
Over Alex
Op de site van RTL zegt hij dat hij een 'maatje' in zijn leven mist.
Mannen die het over 'maatjes' hebben wanneer ze spreken over de (al dan niet bestaande) dame in hun leven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."![]()
Ik ben bang dat 'paps' een beetje grote vinger in de pap heeft en Froukje dus richting Alex gaat dirigeren, denken jullie ook niet? Het panel heeft het vanaf het begin niet op Etiënne gehad, dus ze gaan haar hem zeker niet adviseren, kan me niet voorstellen. Zou het wel jammer vinden, want Etiënne is de enige die nog een béétje spannend is.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
RTL maakt zelf al bekend dat Alex de winnaar is! Net tijdens het reclameblok; chat met de man met Froukje; Alex is online tot 10 uur (oid).
![]()
opgezegd@fok.nl![]()
Als dat waar is, hoef ik verder niet meer te kijken. En daar baal ik dan wel best vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:48 schreef FoXje het volgende:
RTL maakt zelf al bekend dat Alex de winnaar is! Net tijdens het reclameblok; chat met de man met Froukje; Alex is online tot 10 uur (oid).
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: