Speciaal voor jou heb ik voor één keer gekeken. Helaas ben je er nu zelf niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:13 schreef Greys het volgende:
Wel geschikt van je dat je je even komt afmelden, zodat ik niet tevergeefs tegen je aan zit te kakelen hier.
And so it will be.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik wil graag dat Eric en Nuri (hij is te lief, te soft, en ik zou bijna vergeten te jong) genomineerd worden. Dat Etiėnne een keertje niet genomineerd zou worden zou goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
Vind je me een sukkel als ik je geen sukkel vind(t)?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Greys het volgende:
Vinden jullie me een sukkel als ik er bijna emo van word als ik zie hoe OPRECHT aardig ze tegen elkaar zijn en die mannen gesteld op elkaar zijn geraakt? Dat zie je nog zo weinig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Vind je me een sukkel als ik je geen sukkel vind(t)?
Nee, dat was nog niet bekend, maar gelukkig heb jij ons nu uit die tergende onzekerheid geholpen. Bedankt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef Avani het volgende:
Maar het is dus al bekend dat uiteindelijk ze op dit moment niet met iemand van het programma heeft?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat was nog niet bekend, maar gelukkig heb jij ons nu uit die tergende onzekerheid geholpen. Bedankt!
Raak knul?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
haha! Ja ze gaat gewoon met die Raak knul die mee was naar de premičre en ook haar jurk had gemaakt, hij mocht het alleen pas bevestigen over een maand(dan is natuurlijk het programma afgelopen)
![]()
Moest ik ook meteen aan denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |