omdat dit waarschijnlijk vlka onder het FB topic stondquote:
Hallo allemaal,quote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Gurb het volgende:
Wat een fantastisch resultaat, zijn er inmiddels al meer laptops online?
hulde aan iedereen die gedoneerd heeft of zich ingezet heeft ervoor
Kleine tip, verander het email adres ietsjes, dit ivm spamquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef fredfok het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
we hebben nog steeds problemen met xs4all, eigenlijk KPNom de UMTS kaarten actief te krijgen.
Wordt vervolgd en het gaat zeker lukken.(Het duurt al wel langer dan we willen)
Jullie horen zo snel mogelijk meer. Op onze eigen site, www.stichtingfok.nl kunnen jullie ook nog informatie vinden.
Als er vragen zijn mail gerust!
Groeten Fred
goed opgemerkt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kleine tip, verander het email adres ietsjes, dit ivm spam![]()
info (apenstaart) stichtingfok (punt) nl bijvoorbeeld![]()
Erg toffe actie dit![]()
Heul graag gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef buzzer het volgende:
en een heeeel berg dank voor ElisaB voor de meer dan gewelsige manier waarop zij de hele afhandeling van de actie voor haar rekening heeft genomen![]()
Thnx dearquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
Voor Elisa B, Buzzer en de donateurs.
dank je wel !!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
Voor Elisa B, Buzzer en de donateurs.
Ja dat was echt helemaal superquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:57 schreef sunshine het volgende:
Het tofste van de hele actie vond ik nog wel de sponsorloop. Die heet echt heel veel opgebracht!
ik heb hem oko in de favorieten werkbalk staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:03 schreef NorthernStar het volgende:
Nou dat moet Stichting Fok toch een behoorlijk steuntje in de rug geven zo aan het begin van het nieuwe jaar.
Ik zal het via de site zeker blijven volgen.
Wat mij betreft,: doe maar een hele kipquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die zich heeft ingezet: een dikke pluim in jullie achterste. Superactie!
I feel sorry for the chickenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat mij betreft,: doe maar een hele kip
quote:
Moet op je PB staan ElisaB!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef sanger het volgende:
Shit! IK ben het vergeten! Ik zal het meteen overmaken! (Voor de sponsorloop!).
Unsticky maken bedoelt ie denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef phluphy het volgende:
Los halen = sluiten ? (in welk dialect?)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef sanger het volgende:
Moet op je PB staan ElisaB!
Inderdaad unsticky maken. Dan blijft hij nog wel een tijdje bovenin hangen verwacht ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Unsticky maken bedoelt ie denk ik
[..]
er zijn nog wat problemen met de umts kaarten, maar daar wordt momenteel hard aan gewerkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:35 schreef Libris het volgende:
Schop
En nogmaals, wat een geweldige actie!
Is er al iets bekend over de andere laptops?
Dat kan nog hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
K*t. Is alles al overgemaakt? Bedenk me net dat ik wel de directe donatie heb overgemaakt maar Raptorix helemaal niet betaald heb voor z'n prestatie.
dat kan alsnogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
K*t. Is alles al overgemaakt? Bedenk me net dat ik wel de directe donatie heb overgemaakt maar Raptorix helemaal niet betaald heb voor z'n prestatie.
quote:
Zag dat ik toevallig m'n random reader in mn tas had zitten (niet opgeruimd na m'n vlucht van eergister) dus meteen even overgemaakt. Duurde even voor ik de gegevens had achterhaald maar goed. Was de echte naam van ElisaB vergeten (quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef ElisaB het volgende:
De eindstand van de actie FOK! voor Fok is bekend: Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND
Volgens mijn administratie heb ik geen geld voor de sponsorloop meer ontvangen van:
_The_General_
BrandX
Daywalk3r 1,5 x
FJD
Foo_niks 2x
JaJoah 2,5x
JJdJ1984
Kleintje
MaVeJuH
numero_uno
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer
Rann
Robocock
Sanger 2x
Sitethief 4x
Mocht ik er naast zitten, trek me dan ff aan m'n vestje (mail of PM)!
Bedankt allemaal voor jullie bijdragen en enthousiasme
Volgend jaar met een paar lopers Nederland rond???
Met 15 zit je zeker goed, volgens dat lijstje van ElisaB zou 8 (bij km vergoeding) of 10 (vaste bijdrage) al volstaan hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Zag dat ik toevallig m'n random reader in mn tas had zitten (niet opgeruimd na m'n vlucht van eergister) dus meteen even overgemaakt. Duurde even voor ik de gegevens had achterhaald maar goed. Was de echte naam van ElisaB vergeten () en zoeken op fok ging niet aangezien er fokvoorfok stond en dat pakt Gmail niet
ook met het woord rekening kwam ik niet veel verder. Toen maar handmatig doorgezocht
Precieze bedrag weet ik niet meer. Geloof dat ik of 10,- vast of 0,10 per km ongeacht wat Raptorix zou lopen (dus eigenlijk ook 10,-). Geen zin om al die topics terug te lopen dus met 15,- zit t vast goed
Wel een gaaf eindbedrag zegDik 15k
Daar worden een hoop mensen erg blij van
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |