Laura (model) dus zei dat dit voor haar niet zo veel zou uitmaken. Wel vond ze het professioneel dat ik een kaartje gaf en dus de keus aan haar over liet en haar daardoor niet "overviel". Zo kon ze ook haar ouders gerust stellen (De website laten zien etc).quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En dan is jouw voordeel dat je een vrouw bent.
Dat is toch makkelijker denk ik.
Dat is wel een goed punt.quote:Laura (model) dus zei dat dit voor haar niet zo veel zou uitmaken. Wel vond ze het professioneel dat ik een kaartje gaf en dus de keus aan haar over liet en haar daardoor niet "overviel". Zo kon ze ook haar ouders gerust stellen (De website laten zien etc).
Checkquote:Op donderdag 28 december 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Doe nog ff die foto, het is zonde voor de rest die niet terugleest als ze hem missen
Als ik het zelf kan, kan jji het zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil eerst een website voor ik kaartjes laat drukken.
en hiervoor moet ik nog steeds wat met P of Freud afspreken![]()
WZZquote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik het zelf kan, kan jji het zeker![]()
Ik probeer al een tijdje puckzzz te bereiken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil eerst een website voor ik kaartjes laat drukken.
en hiervoor moet ik nog steeds wat met P of Freud afspreken![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef freud het volgende:
Hey An, dan ik ook een voorproefje he??!!
[afbeelding]
bej omquote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wel een fraaie camera hee![]()
Maar, ik als Canon gebruiker had vandaag een camera in mijn handen, die echt wel lekker aanvoelde.![]()
![]()
Mooi, ook dat licht in ddie cirkel op de achtergrondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef freud het volgende:
Hey An, dan ik ook een voorproefje he??!!
[afbeelding]
Ach zeur niet, ik heb alles gedaan in kladblok, een beetje afkijken, wat codes opzoeken en hoppa, je hebt een sitequote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben écht geen computernerd!! écht niet!
Maar serieus, ik kan wat klooien in FP, maar das is ook niet geweldig.
Dus ik kan wat hulp gebruiken gewoon
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:48 schreef koemleit het volgende:
Hoe kun je eigenlijk controleren of iemand geen vals geld heeft over gemaakt?
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; ik hou alle bankafschriften tegen het licht!
huh? wat?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:24 schreef Yoni het volgende:
Daar moet je juist toch níet om huilen!Wil je platgedrukt worden dan
![]()
Ja, dat mensen nog denken dat hij serieus wasquote:Op donderdag 28 december 2006 21:31 schreef prupke het volgende:
sommige users hebben ook humor
[..]
[..]
![]()
![]()
Denk je dat nou serieusquote:Op donderdag 28 december 2006 21:40 schreef Shark.Bait het volgende:
is dit nou de aller aller laatste SC?
....van dit jaar bedoel ik
PIquote:
Je hebt de verkeerde!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag een autoritje van 5 uur gehadHet resultaat:
[afbeelding]
Voor zo'n lens wil ik wel 6 uur in de auto zittenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag een autoritje van 5 uur gehadHet resultaat:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |