Laura (model) dus zei dat dit voor haar niet zo veel zou uitmaken. Wel vond ze het professioneel dat ik een kaartje gaf en dus de keus aan haar over liet en haar daardoor niet "overviel". Zo kon ze ook haar ouders gerust stellen (De website laten zien etc).quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En dan is jouw voordeel dat je een vrouw bent.
Dat is toch makkelijker denk ik.
Dat is wel een goed punt.quote:Laura (model) dus zei dat dit voor haar niet zo veel zou uitmaken. Wel vond ze het professioneel dat ik een kaartje gaf en dus de keus aan haar over liet en haar daardoor niet "overviel". Zo kon ze ook haar ouders gerust stellen (De website laten zien etc).
Checkquote:Op donderdag 28 december 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Doe nog ff die foto, het is zonde voor de rest die niet terugleest als ze hem missen
Als ik het zelf kan, kan jji het zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil eerst een website voor ik kaartjes laat drukken.
en hiervoor moet ik nog steeds wat met P of Freud afspreken![]()
WZZquote:Op donderdag 28 december 2006 20:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik het zelf kan, kan jji het zeker![]()
Ik probeer al een tijdje puckzzz te bereiken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik wil eerst een website voor ik kaartjes laat drukken.
en hiervoor moet ik nog steeds wat met P of Freud afspreken![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef freud het volgende:
Hey An, dan ik ook een voorproefje he??!!
[afbeelding]
bej omquote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wel een fraaie camera hee![]()
Maar, ik als Canon gebruiker had vandaag een camera in mijn handen, die echt wel lekker aanvoelde.![]()
![]()
Mooi, ook dat licht in ddie cirkel op de achtergrondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef freud het volgende:
Hey An, dan ik ook een voorproefje he??!!
[afbeelding]
Ach zeur niet, ik heb alles gedaan in kladblok, een beetje afkijken, wat codes opzoeken en hoppa, je hebt een sitequote:Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben écht geen computernerd!! écht niet!
Maar serieus, ik kan wat klooien in FP, maar das is ook niet geweldig.
Dus ik kan wat hulp gebruiken gewoon
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:48 schreef koemleit het volgende:
Hoe kun je eigenlijk controleren of iemand geen vals geld heeft over gemaakt?
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen zorgen; ik hou alle bankafschriften tegen het licht!
huh? wat?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:24 schreef Yoni het volgende:
Daar moet je juist toch níet om huilen!Wil je platgedrukt worden dan
![]()
Ja, dat mensen nog denken dat hij serieus wasquote:Op donderdag 28 december 2006 21:31 schreef prupke het volgende:
sommige users hebben ook humor
[..]
[..]
![]()
![]()
Denk je dat nou serieusquote:Op donderdag 28 december 2006 21:40 schreef Shark.Bait het volgende:
is dit nou de aller aller laatste SC?
....van dit jaar bedoel ik
PIquote:
Je hebt de verkeerde!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag een autoritje van 5 uur gehadHet resultaat:
[afbeelding]
Voor zo'n lens wil ik wel 6 uur in de auto zittenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Dat zie ik nu ook nou je het zegt.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde!
Deze heeft geen IS!
Nu maggie niet bij de Parkingson correctie clubquote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef Xilantof het volgende:
Je hebt de verkeerde!
Deze heeft geen IS!
Parkinson correctie he!!!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu maggie niet bij de vibrator club
Dat zeg ikquote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef freud het volgende:
Parkinson correctie he!!!
Je hebt de verkeerde!quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde!
Zit een Canon mount op en geen Nikon.
doe jij is pmen wil jequote:Op donderdag 28 december 2006 22:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde!
Zit een Canon mount op en geen Nikon.
Omruilen lijkt me geen probleem?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb het Peter al gevraagd over msn hoe dat met de IS zit, maar hij zegt niks terug; ik denk dat hij heeft ontdekt dattie 2 pakken water heeft gekocht
P was mij thuis aan het brengen en zat zich ondertussen te verheugen op alle MSN berichtjesquote:Op donderdag 28 december 2006 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb het Peter al gevraagd over msn hoe dat met de IS zit, maar hij zegt niks terug; ik denk dat hij heeft ontdekt dattie 2 pakken water heeft gekocht
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:58 schreef Yoni het volgende:
P was mij thuis aan het brengen
Gelukkig heb ik daar geen last vanquote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu maggie niet bij de Parkingson correctie club
Zoals Yoni al zei....ik was even iemand wegbrengenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Graag, maar ze wil nietquote:
quote:
Dan maken we er toch alleen een shcowcase van?quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan maken we er toch alleen een shcowcase van?
Alles aanwezig enzo. Ze hoeft niet te weten dat het allemaal toch echt is.
Zo jammer hequote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef Yoni het volgende:
Ik doe niet aan trouwen enzo. Ik blijf voor eeuwig single
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef Yoni het volgende:
Ze is wel goed in afwijzen hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:14 schreef nikky het volgende:
Ik niet. Daar ben je een veel te leuke meid voor..
Eerst versieren en het hof maken. Dan pas vragen.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze is wel goed in afwijzen hoorIk probeer het elke dag en tot op heden krijg ik elke keer een stellig nee te horen
Dat versieren lukt ook al niet helemaal geloof ikquote:Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Eerst versieren en het hof maken. Dan pas vragen.
Jullie mannen zijn veel te ongeduldig
of: Relaties & Psychologiequote:Op donderdag 28 december 2006 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat versieren lukt ook al niet helemaal geloof ikMisschien moet ik het maar laten rusten
![]()
Geen goed plan hequote:
Ja, hallo!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef nikky het volgende:
Eerst versieren en het hof maken. Dan pas vragen.
Jullie mannen zijn veel te ongeduldig
Goed dat je het zo helder kunt weergevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, hallo!
We willen neucken, niet feestelijk tuinieren hoor
wij ook, we houden alleen de schijn graag hoogquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, hallo!
voor mij is het laat op de avond, dus ik mag nogquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:27 schreef kwiebuske het volgende:
zo een taal en dan zo vroeg op de ochtend
voor mij ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:35 schreef fraubitch het volgende:
voor mij is het laat op de avond, dus ik mag nog
ik nog 16quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
voor mij ook
nog 1 uurtje werken dit jaar
![]()
![]()
![]()
liefquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:45 schreef kwiebuske het volgende:
sonde
* kwiebuske met FrauBitch meeleeft
Tot hoelaat moet jij?quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:53 schreef kwiebuske het volgende:
nog FF
Man , ga slapenquote:Op vrijdag 29 december 2006 06:03 schreef Marc H het volgende:
Nee, niet aan de arbeit, ben gewoon vroeg wakker.
Zit even een bezoekje te plannen aan het dofinarium, voor vandaag.
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 29 december 2006 06:05 schreef kwiebuske het volgende:
06.45
06.30 doesjen en wachten op aflossing
![]()
![]()
![]()
Doei doeiquote:Op vrijdag 29 december 2006 06:07 schreef kwiebuske het volgende:
stroom maken
electriciteitsfabriek![]()
edit:
moet nog ff wat gaan doen
tot later vandaag ergens
I know... I knowquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:26 schreef fraubitch het volgende:
wij ook, we houden alleen de schijn graag hoog
De ochtend begint officieel om 6:00; van 24:00 t/m 5:59 is het nachtquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:27 schreef kwiebuske het volgende:
zo een taal en dan zo vroeg op de ochtend
dat vind jijquote:Op vrijdag 29 december 2006 07:58 schreef Shark.Bait het volgende:
De ochtend begint officieel om 6:00; van 24:00 t/m 5:59 is het nacht
goedemorgen trouwens
Nee hoor,de dagindeling is al 2000 jaar hetzelfde; elk dagdeel 6 uur lang: nacht, ochtend, middag, avond. Ik klets anderen na dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:02 schreef kwiebuske het volgende:
dat vind jij
voor mij is 5.30 vroeg in de ochtend
*blah* tis pas 8 uur en dan zo een discussie
Ben ook wel benieuwd welke versie het ISquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, het is zowaar gezellig hier.
Maar P., heb je nu de goeie te pakken (en heb ik het over de IS, en niet over de fitting, die is perfect)?
Goeiemorgen alllquote:Op vrijdag 29 december 2006 06:05 schreef kwiebuske het volgende:
06.45
06.30 doesjen en wachten op aflossing
![]()
![]()
![]()
vroeg wakker, heppie wel geslapen dan ?
![]()
![]()
Uhhh...ligt aan je huidige app. Waneer een werkende cam, koos ik de ISquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Zit nog met iets in mijn hoofd.
Wat zouden jullie doen.
OF een nieuwe lens die met IS dus of een nieuwe 30d
En nee alle 2 is geen optie. Dat trekt de bruin niet.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef Yoni het volgende:
Lijkt me impliciet bij het man zijn horenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, hallo!
Lijkt me impliciet bij het vrouw zijn horenquote:Op vrijdag 29 december 2006 05:26 schreef fraubitch het volgende:
wij ook, we houden alleen de schijn graag hoog
geen ISquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:22 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ben ook wel benieuwd welke versie het IS![]()
Die IS lens. Die behoudt voorlopig zijn waarde; de 30D is volgend jaar oud nieuws (en in prijs gezakt) en dan heb je spijt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wat zouden jullie doen.
Dan durf ik het ook te vragenquote:
Was die ingevorderd dan??quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:59 schreef freud het volgende:
[..]
?
[..]
Lijkt me impliciet bij het man zijn horen![]()
[..]
Lijkt me impliciet bij het vrouw zijn horen![]()
En ik heb mijn rijbewijs opgehaald vandaag![]()
![]()
dat zeg je niet!quote:
Ja, ik heb de goeiequote:Op vrijdag 29 december 2006 00:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Maar P., heb je nu de goeie te pakken (en heb ik het over de IS, en niet over de fitting, die is perfect)?
Je hebt Bigmaquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wat zouden jullie doen.
In dat geval zeg ik nietsquote:
Loterijtje gewonnen?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:11 schreef Mauro het volgende:
Wat gaat 't opeens hard in de SC.
Goede middag allen.
Licht werkt weer in het klushuis.
Neuh....declaraties ingediend op kantoor en zoquote:
Dat doe je goed dan!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh....declaraties ingediend op kantoor en zo
Lekker zeg! Ik was deze week vrij, maar een vrij gevoel niet gehadquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag,
weer bijna 5 dagen vrij
Deze week moest ik hier 2 dagen aanwezig zijn. Helaas is het te druk om niets te doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker zeg! Ik was deze week vrij, maar een vrij gevoel niet gehad![]()
life is a bitchquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze week moest ik hier 2 dagen aanwezig zijn. Helaas is het te druk om niets te doen
then you marry onequote:
Afblijven....die is van mijquote:
Met je huidige cam en die nieuwe lens maak je mooiere foto's, met een nieuwe cam en de huidige lenzen maak je net zulke foto's als je nu maakt...quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:23 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Wat zouden jullie doen.
Doe eens niet zo hebberig, jij hebt al een nieuwe lensquote:
Samen delen is goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Doe eens niet zo hebberig, jij hebt al een nieuwe lensennuh, wat is er mis met samen delen?
ja dat is mijn eerste idee BTW scheelt ook nog eens ¤ 600quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt BigmaIk zou de 30D doen
Daar ga je echt veel plezier van hebben
Ja en hier is dus ook wat voor te zeggen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Met je huidige cam en die nieuwe lens maak je mooiere foto's, met een nieuwe cam en de huidige lenzen maak je net zulke foto's als je nu maakt...
En dan geldt weer wat shark zegt...over een half jaar/jaar/vul in wat van toepassing is als je weer genoeg geld hebt is die lens nog net zo duur of duurder, de 30d is dan alweer vervangen door een nieuwere/snellere/meer opties camera en wil je die weer. Terwijl je nog steeds die lens niet hebt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
ja dat is mijn eerste idee BTW scheelt ook nog eens ¤ 600
[..]
Ja en hier is dus ook wat voor te zeggen...
Al hoewel een 30d vele malen sneller is dan een 300d. En ook nog wat andere opties heeft die me aanspreken.
Ik twijfel dus nog maar even door......
Ja die heb ik hier thuis ook al neer gezetquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.
Ik wil iets goeds doen in deze wereld
Mijn huis moet nog schoongemaakt worden
Welke dame biedt zich aan?
Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
Okee, laat ik de grap ff uitleggen.quote:
Een grap uitleggen is niet ok sharkquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okee, laat ik de grap ff uitleggen.
An24 post ze: "Life is a bitch" en ik haak daar op in met de bekende slogan "life is a bitch, then you marry one"
Dan refereer ik aan Yoni. Daarmee, maak ik subtiel de assumptie dat Yoni een bitch is (wat niet het geval is, maar ik wil ff dollen enzo--altijd wel lachen)
zucht.... stiekem blont P, of lijkt dat maar zo?
ai noowquote:
quote:Het is mooi weer...ik strompel even het parkje in om wat meeuwen op de foto te zetten
Het lijkt maar zoquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
zucht.... stiekem blont P, of lijkt dat maar zo?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt maar zoHet is nu iig Blijdorp-tijd
eens kijken of ik daar wel wakker word
Je moet wat hequote:
Hij vindt me geen bitch!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan refereer ik aan Yoni. Daarmee, maak ik subtiel de assumptie dat Yoni een bitch is (wat niet het geval is, maar ik wil ff dollen enzo--altijd wel lachen)
quote:
nog ff en ze zitten over hun datalimietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef An24 het volgende:
[..]
jammer... (wel minder koud van vorige week in blijdorp, waar ik zo maar eens wat foto's van ga posten
)
Eens kijken of de verbinding van de buren dat trekt![]()
Niets surft zo lekker als een wlan van de burenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef An24 het volgende:
[..]
jammer... (wel minder koud van vorige week in blijdorp, waar ik zo maar eens wat foto's van ga posten
)
Eens kijken of de verbinding van de buren dat trekt![]()
En dan na afloop een uitdraai op hun printer doen met een vriendelijk bedankje..quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Niets surft zo lekker als een wlan van de buren.
Nix geen Blijdorp vandaag, doorgereden toen we zagen dat het stervensdruk wasquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt maar zoHet is nu iig Blijdorp-tijd
eens kijken of ik daar wel wakker word
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nix geen Blijdorp vandaag, doorgereden naar dierenpark Emmen toen we zagen dat het stervensdruk was![]()
Jammer, andere keer maar weer![]()
Huh???quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nix geen Blijdorp vandaag, doorgereden toen we zagen dat het stervensdruk was![]()
Nee, maar ik ben niet in Emmen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Huh???
Blijdorp - Emmen.
Dat ligt volgens mij niet heel dicht bij elkaar....
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hey Kwiebus...ook weer onder de levenden?
![]()
Heb je niet gezien..quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ben al in dordrecht geweest, wat een drukte daar zeg
*blah*
ben dr alleen even langsgelopen was camera vergeten anders wel wat fotoos gemaakt daaroquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
Heb je niet gezien..
Als je een blondje gezien hebt die zich met zware boodschappentas over het plein bij de schaatsbaan sleepte:
dat was ik![]()
Volgens mij overal druk, Vraaldingen...Maasluis. Nix aan dus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ben al in dordrecht geweest, wat een drukte daar zeg
*blah*
En dan ook de schaatsen nog aanbindenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je niet gezien..
Als je een blondje gezien hebt die zich met zware boodschappentas over het plein bij de schaatsbaan sleepte:
dat was ik![]()
Die zijn dus allemaal bezig met hun gezondheidquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ben dr alleen even langsgelopen was camera vergeten anders wel wat fotoos gemaakt daaro
wel een boel blondjes met boodschappentassen gezien
niemand herkent
![]()
yeah rightquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:55 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Die zijn dus allemaal bezig met hun gezondheid![]()
Zie al hier
Ach....er was parkeerruimte vooraan en ik ben groot genoeg om ruimte te scheppen bij de welpjesquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nix geen Blijdorp vandaag, doorgereden toen we zagen dat het stervensdruk was![]()
Sleepte nog welquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je niet gezien..
dat was ik![]()
WurMquote:
Wat hij zegtquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Blijdorpse Porno....voor de liefhebbers
[afbeelding]
Al weer die gingen de 24ste ook al elkaar naar voren duwen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt
[afbeelding]
Ja...ze blijven bezig daarquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:53 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Al weer die gingen de 24ste ook al elkaar naar voren duwen.
Nu is hij bezig met haar te begraven
ahh, wat liefquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt
[afbeelding]
Check ff volgens mij is het hetzelfde paarquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Jemig IVO wat een reisquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
ff zwaaien vanuit het centraal station van Warschau. Heb een paar uur overstaptijd totdat de nacthtrein naar Novy Sacz vertrekt. Vanmiddg gemekrt dat het vliegveld Frankfurt/Hahn wel heel erg in het midden van het grote niets ligt.
Mwah, ik ben binnen de 24 uur ter plaatse. Dus is het eigenlijk maar net om de hoek. Vanchtend om iets voor achten de deur uitgegaan, morgenvroeg voor zevenen op de plaats van bestemming.quote:
Toen wij die parkeerplaats zagen hadden we zoiets vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach....er was parkeerruimte vooraan en ik ben groot genoeg om ruimte te scheppen bij de welpjes
En dat alles met de trein??quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mwah, ik ben binnen de 24 uur ter plaatse. Dus is het eigenlijk maar net om de hoek. Vanchtend om iets voor achten de deur uitgegaan, morgenvroeg voor zevenen op de plaats van bestemming.
De een heeft een blauw ringetje om de vleugel en de andere een groenequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:44 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Check ff volgens mij is het hetzelfde paar
[afbeelding]
Dus dood ga je er niet van![]()
Ja...ik was er welquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Dus jij bent wel geweest?
Pie vraagt zich dan af of je ook welpjes onder je zolen had![]()
Alleenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:53 schreef Yoni het volgende:
Och die welpjes![]()
*morgen misschien toch ook maar even naar Blijdorp sjeest*
Wowwwwwwww...gaaf P.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...ik was er welMaar geen welpjes onder mijn schoenzolen
![]()
Wel voor de lens
[afbeelding]
Volgende keer dus gewoon naar binnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Wowwwwwwww...gaaf P.![]()
![]()
Dat had ik dus willen zien, zoals meer.![]()
nu ook al hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan rond oud en nieuw de alcohol er weer in![]()
oeps, lulligquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
nu ook al hoor
ik moet nl nog 1 dag werken
logisch jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
valt wel mee hoor maar ik had liever vrij gehad
Dan moet je eens in een beschaafd deel van het land gaan wonenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:22 schreef WurM het volgende:
* WurM moet binnenkort ook maar eens naar een dierentuin...
't Is alleen altijd zo'n onderneming imoOw, en mn bankrekening werkt niet mee, maar goed
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je eens in een beschaafd deel van het land gaan wonen
hier niet hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo hee, alles en iedereen al in slaap ...![]()
Hier ook nietquote:
Hey Prupke ...had het kunnen wetenquote:
in valkenswaard en in delft en en en hong kong?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Prupke ...had het kunnen weten![]()
![]()
Ik dacht, ik kijk nog ff waar nog leven is.![]()
Ondertussen mijn totaal aantal foto's wat opschonend. Beetje teveel van het goeie![]()
Die slapen vast ook wel al, weten ze alleen nog nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef prupke het volgende:
[..]
in valkenswaard en in delft en en en hong kong?
Yoni woont niet in Hong Kong hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef prupke het volgende:
[..]
in valkenswaard en in delft en en en hong kong?
Met laptop?quote:
Toe maar weerquote:
Daar kan ze MSN voor gebruikenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Toe maar weer![]()
Maar wel lekker handig ook, alleen moet je dan via die laptop ook de koffie kunnen laten bezorgen op bed![]()
quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ga slapen, laat het licht nog ff aan![]()
Truste all![]()
![]()
niks verrekt, maar toch truste enzoquote:
Precies. Dan kan ik die ook eens meemakenquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:37 schreef Marc H het volgende:
Heb je eindelijk eens tijd voor meetings
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
En dat alles met de trein??
Goeiemorgen allemaalquote:Op zaterdag 30 december 2006 07:20 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Ondanks de moe-heid ook goed nieuws... Vandaag laatste keertje werken voor m'n zaterdagbaantje!
Hier is het droog ...nog wel. Maar ik hoop op nog meer wind, als het dan toch al slecht moet zijn ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:44 schreef HMaster-II het volgende:moggehhh
Het is hier pokke-stormachting weer...En ook regenachtig.
![]()
Toch is jouw post langer dan die van de mensjes boven jequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
Wat bovenstaande mensjes zeggen..![]()
Ja ik ben lui..
Hoiquote:
weet je het zeker, met dit weer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:52 schreef LekkerApart het volgende:
Tsja, maar morgen loopt een deel in Emmen he..
* hetzelfde denkt...ze verwachten windkracht 7 en alleen maar regenquote:
We hebben:quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:26 schreef LekkerApart het volgende:
En mama als model?
Dat wordt meer 4 op een rijquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We hebben:
- 1 zwangere FA
- 1 vrouwelijk MOD
- 1 blonde WEDSTRIJDcoordinatrice
- 1 vrouwelijk model USER![]()
Zie Emmen-meet-topiquequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:35 schreef freud het volgende:
Ik ga met dit weer ook liever iets binnen doen... Emmen lijkt me leuk, maa rniet koste wat het kost.
Of de sluitertijd op bulb zetten en dan met een bierviltje er voor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef LekkerApart het volgende:
Iemand nog algemene tips voor het vuurwerk van morgen?
Heb al ff in de fot-archieven gespit.. Lees voornamelijk F 5.6 - F8 en sluitertijd van 2 tot 8 seconden?
Je moet wel kunnen fotograferen hequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Beetje wind en regen, daar laten ze die mooiste zoo van Nederland voor lopen:-)))))
Tuurlijk is datgene wat onderdak is dan wel gaaf ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen fotograferen hedaarom ga ik vermoedelijk wel in mijn uppie de vlindertuin in
We zouden naar Noorder Dierenpark gaan hoor, niet naar Blijdorp!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Beetje wind en regen, daar laten ze die mooiste zoo van Nederland voor lopen:-)))))
Als ik mocht kiezen tussen een dierentuin of in een studio met 4 vrouwenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
ey...wil je niet beledigend wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Blijdorp mooi![]()
Ben ik in een andere tuin geweest dan jij??![]()
waarvan de helft fotograafquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen een dierentuin of in een studio met 4 vrouwen![]()
Het blijven toch 4 vrouwenquote:
Ja, maar wel 3 ervan hebben meer rechten dan wij en ze kunnen ons het leven erg moeilijk maken op FOTquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het blijven toch 4 vrouwen![]()
Je moet ze ook niet plagen, maar overstelpen met komplimenten en daarna....op de gevoelige chip vast leggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar wel 3 ervan hebben meer rechten dan wij en ze kunnen ons het leven erg moeilijk maken op FOT
lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Mee schreeuwt op: The Fratellis - Chelsea Dagger
Iedereen weer wakker?
Die verse appeltaart die ik net uit de oven heb getrokken?quote:
Je bewaart wel wat voor ons hequote:Op zondag 31 december 2006 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Die verse appeltaart die ik net uit de oven heb getrokken?
Ja die is lekker
Speciaal voor jou nog een keer:quote:
Ken ik nietquote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
The Fratellis - Chelsea Dagger
![]()
En allemaal mee-schreeuwen op het o-zo-makkelijke refrein.quote:Op zondag 31 december 2006 02:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
The Fratellis - Chelsea Dagger
![]()
ga es slapen dikkequote:Op zondag 31 december 2006 04:01 schreef nikky het volgende:
*zucht*
Lukt hetquote:Op zondag 31 december 2006 04:01 schreef nikky het volgende:
*zucht*
Dat lukt niet dunnequote:
Goeiemorgen allemaalquote:Op zondag 31 december 2006 08:32 schreef HMaster-II het volgende:
* HM2 kitproppen weer uit de oren pulkt
Wat is het in eens rustig...Iedereen braaf in dromenland behalve MarcH en ik??
![]()
*Koffiepot aanzet en broodjes op tafel klaarzet![]()
![]()
Wat houdt je tegen om dat wel te gaan doenquote:Op zondag 31 december 2006 09:02 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
heb nog geen zin om uit bed te komen en de hele dag niets te gaan doen
Zullen we toch nog gaan?quote:Op zondag 31 december 2006 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
De storm is gaan liggen en het is droog buiten....waarom hadden we Emmen ook alweer afgezegd![]()
Wat is dit nu weer voor een uitdrukking...quote:Op zondag 31 december 2006 09:52 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
*gaar is* kut geslapen zeg! P haast je vooral niet, ik moet nog pakken en douchen enzo![]()
welja, wrijf het er even lekker in dat ik al om 4:20 naast mijn bed moest staan....quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef prupke het volgende:
Goedemorgen
zo ik heb heerlijk geslapen ... zalig gewoon
Toen lag ik er net weer inquote:Op zondag 31 december 2006 11:02 schreef Marc H het volgende:
[..]
welja, wrijf het er even lekker in dat ik al om 4:20 naast mijn bed moest staan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we dus ff zuinig mee om danquote:Op zondag 31 december 2006 12:51 schreef pirke het volgende:
Nog 9 posts en we mogen WEER een laadste loodjes topic openen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |