Als je op een niet-bestaande zender zapt of naar een A/V-kanaal waarop niks is aangesloten, dan krijg je zo'n blauw scherm. Ik neem aan dat TS dat bedoelt.quote:
Volgens de screenfitter van Vogels + het typenummer kan hij zonder enig probleem kunnen worden opgehangen.quote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef angel008 het volgende:
zou ook wel graag foto van de cirkel willen zien..
kan deze ook dmv een beugel aan de muur gehangen worden ?
Heb je het dan over Elst bij Veenendaal of Elst bij Arnhem?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:35 schreef Zeiksnor het volgende:
Het tv-tje staat in Elst en kan altijd werkend bekeken worden.
quote:Op zondag 31 december 2006 16:04 schreef FransDeens het volgende:
Ik vraag me af, als hij onder garantie gerepareerd kan waorden, waarom laat je hem dan niet eerst repareren?Dan kan je hem gewoon als goed verkopen, en er meer geld voor vragen.
Overigens vraag ik me wel af of iets wat door een verhuizing komt onder garantie wordt gerepareerd..
De manier waarop het is gebeurd was voor de verzekeraar reden genoeg om uit te keren en dus kwam er wat geld vrij.quote:Op zondag 31 december 2006 16:04 schreef FransDeens het volgende:
Ik vraag me af, als hij onder garantie gerepareerd kan waorden, waarom laat je hem dan niet eerst repareren?Dan kan je hem gewoon als goed verkopen, en er meer geld voor vragen.
Overigens vraag ik me wel af of iets wat door een verhuizing komt onder garantie wordt gerepareerd..
Maar je doet het welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef radjatoe het volgende:
.... is niet bedoeld als topic vervuiling/kaping...
Nee, ik zeg dan niet dat hij gemaakt wordt, maar je kunt het dan proberen. De garantie zit er in ieder geval op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:07 schreef Geckoo het volgende:
Ik ben zaterdag bij jou in de buurt, kan ik dan even langs komen?
en hoe zijn jou ervaringen met het "brommen" (veroorzaakt door de backlight)
qua garantie, jij zegt dat het gewoon opsturen is naar toshiba (duitsland, aangezien nederland voor non computer spullen geen kantoor heeft) en dat hij dan gefixt wordt?
wat ik heb gelezen op internet was dat het temaken had met de backlight. maar ik kan hieruit concluderen dat de tv van jou er geen last van heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dan niet dat hij gemaakt wordt, maar je kunt het dan proberen. De garantie zit er in ieder geval op.
Dat brommen is alleen bij de WLT- uitvoering d.w.z. met ingebouwde decoder voor digitale televisie m.a.w. niet op deze van toepassing.
Als hij nog aanwezig is kun je uiteraard gewoon langskomen en onder het genot van een drankje de tv goed bekijken.
Ik zal ondertussen de router gaan ruilen zodat ik weer te bereiken ben.
Sorry voor de late reactie, maar mijn router laat mij in de steek.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Zeiksnor het volgende:
quote]Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef angel008 het volgende:
ik bied bij deze 480 kan hem evt vandaag nog ophalen (moet ik alleen wel voor 2 uur weten waar en hoe anders ben ik niet voor 6 uur thuis.. en dan moet ik werken.
zeiksnor als je me evt kan bellen of je akkoord gaat en waar je woont ed (moet nu nog wat dingen doen met mn pa dus zit niet achter de pc dan hoor ik het graag (zie je mail voor het nummer)
heb je mijn mail wel ontvangen ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef Zeiksnor het volgende:
Vandaag gaat niet lukken dwz de middag.
Ik kom er in de loop van de dag er nog op terug.
dat las ik op kieskeurig ook ja.. helderheid op 50 zetten (0-100) terwijl 90 standaard was.. rare instellingen gebruiken ze.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef Remco_h het volgende:
even de ts helpen met de verkoop....
Ik heb t zelfde scherm, fantastische tv, mijn beste aankoop ooit.
Over de brom (die je bij kieskeurig genoemd hoort) die schijnt ook te maken te hebben bij achterlijke kleur instellingen die men maakt... de standaard instellingen zijn erg goed en hoeven zeker niet aangepast teworden.
ehm wat mis ik ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Locked, stocked en weg![]()
genieten maaras. za. maar es checken met een filmpje
Bovenstaande is gister gebeurd, en ik heb Locked ermee geholpen..gaaf ding, is in nieuwstaatquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:34 schreef Locked het volgende:
Ik heb overlegd en ik bied nu 515,- en kom hem vanavond nog ophalen, als je tijd hebt!
Ik woon in Arnhem, dus ik kan meteen naar je toe komen
toen je dit postte:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:49 schreef angel008 het volgende:
ok lekker dan.. ik had dus meerdere malen aangegeven dat ik hem kan ophalen en mailen en dan gebeurd dit.. achjah may b next time..
topic kan dus dicht.
...reden we net weg bij Zeiksnor...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:02 schreef angel008 het volgende:
520 en kan hem nog steeds morgen ochtend ophalen
begrijpelijk maar ik kan moeilijk posten als ik aan het werken benquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toen je dit postte:
[..]
...reden we net weg bij Zeiksnor...
helaas voor jou te laat dus.
Ok, ik zie hem vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Zeiksnor het volgende:
Inderdaad verkocht en dus slotje btw still searching for the bon.
Kutuserquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:27 schreef Snever het volgende:
SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |