Bedoel je "Kalm an en rap een beetje"?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat ie het nog een beetje kan, vond zijn laatste show maar matigjes. Maar god wat heb ik gelachen om die vent..
Yep, hij is idd geweldig. Ik ga straks al voor de deur liggen, voor een kaartje.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedoel je "Kalm an en rap een beetje"?
Die vond ik wel leuk eigenlijk, zeker dat gedeelte waarin hij de RIAGG-stagiare is.
("Uw man heeft zelfmoord gepleegd.Ja, en wat is het probleem?" )![]()
Ik heb de verzamelbox met al zijn shows en ik vind het tof dat hij weer een nieuwe show gaat maken.
Met die gortdroge woordspelingen ook.
(Jezus komt binnen en ziet zijn vader staan die net een tafelpoot staat te frezen:"Vrees niet, vader."
"Ja, maar het moet af.")![]()
Goh, de humor ligt op straat. Ja, meneer Finkers, wij zijn ons er eentje.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik ga straks al voor de liggen
Ik heb een slecht geheugen, al zolang als ik mij kan herinneren.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Goh, de humor ligt op straat. Ja, meneer Finkers, wij zijn ons er eentje.
Ik vond de laatste show nog steeds prima, eigenlijk. Ben heel benieuwd naar zijn comebackquote:Op woensdag 18 april 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Hopen dat ie het nog een beetje kan, vond zijn laatste show maar matigjes. Maar god wat heb ik gelachen om die vent..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef MrJones het volgende:
...eveneens in Parijs werd het Europees Kampioenschap Jeu de Boules gehouden.
Vijf landen deden een gooi naar de prijzen en moesten worden gediskwalificeerd![]()
Ah, de 24e dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef morgane het volgende:
Ennn de kaartjes voor 24 okt. in Nmgn zijn gereserveerd!! Ben erg benieuwd!rij 7, dus dat komt vast wel goed
![]()
Als er iemand niet passé raakt is het Herman Finkers.quote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef sanni het volgende:
Leuk dat Finkers weer terug is maar persoonlijk is hij voor mij passé..[afbeelding]
Is that a good thing or a bad thing?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:32 schreef Wieke81 het volgende:
Ik kom net terug van zijn voorstelling in Goirle.
Was wel heel erg wennen moet ik zeggen.
Ik zal niet teveel verklappen voor diegenen die nog gaan
maar hij is inderdaad wat spiritueel "geworden".
En ook niet in die van de Kunstmin in Dordrecht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:32 schreef Biancavia het volgende:
Hij staat niet in het programmaboekje van het Luxor.
Ga er in ieder geval niet van uit dat je een hilarische show gaat kijken. Het is nogal "zware kost" Maar wel heel mooi!quote:
Maaarrrrrr, is ie leuk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Wieke81 het volgende:
[..]
Ga er in ieder geval niet van uit dat je een hilarische show gaat kijken. Het is nogal "zware kost" Maar wel heel mooi!
Het is niet de Herman Finkers die ik van vroeger kende.
Hij heeft net na zijn stop te horen gekregen dat hij leukemie heeft. Dat is ook waar een groot deel van de show over gaat.
Oee, daar ga ik denk ik ook even kaarten voor halenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:03 schreef twentemeisje het volgende:
Zojuist kaarten besteld voor de voorstelling van 11 november in het Rabotheater te Hengelo
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef Radagast2005 het volgende:
[..]
Maaarrrrrr, is ie leuk?
Dit de Herman Finkers woord-spelingen er weer in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |