Dan is het kind al 3 maande oudquote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef mvc het volgende:
Van harte, laat over 9 maanden even weten wat het geworden is
Ja, dat komt wel goed. Ze hebben beide een gezonde familie en mijn ouders en die van hem staan wel klaar. Zijn ouders kunnen ook kosteloos woonruimte verzorgen, maar ik vraag me af of het slim is om ook gelijk samen te gaan wonen.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef draaijer het volgende:
Damn, dat is niet zo'n fijne situatie. Ik vraag me af of ze die kleine wat te bieden hebben!? Veel relaties rond die leeftijd gaan naar de klote.. Wonen nog thuis en zitten beide nog op school. Heel erg slim NOT
Ik hoop maar dat beide ouders hen willen ondersteunen.
Jawel, maar zodra mijn zusje die echo zag enzo wilde ze dat niet meer. Plus dat mijn ouders dat ook geen goed plan zouden vinden denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Even serieus; hebben ze geen abortus overwogen?
Als ik je zus was dan zou ik maling hebben aan wat je ouders er van vindenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef Kogando het volgende:
[..]
Jawel, maar zodra mijn zusje die echo zag enzo wilde ze dat niet meer. Plus dat mijn ouders dat ook geen goed plan zouden vinden denk ik.
Nou dan zeg ik veel geluk met het opvoeden van dit nieuwe leven. Als familie dat wel.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef Kogando het volgende:
[..]
Jawel, maar zodra mijn zusje die echo zag enzo wilde ze dat niet meer. Plus dat mijn ouders dat ook geen goed plan zouden vinden denk ik.
Ik hoop dat het allemaal goed komt.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:22 schreef Pracissor het volgende:
Moedig van je zusje dat ze ervoor kiest om het kindje te houden en op te voeden, het zal niet makkelijk gaan, maar uiteindelijk zeer de moeite waard zijn.
Wanneer ze die beelden zien beseffen ze dat het niet zomaar een hoopje cellen is, maar een levend wezen.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:33 schreef Aoristus het volgende:
typisch vrouwelijk, laat ze een echo zien en ze stoppen beginnen meteen met denken. Zo ging het bij mijn zusje ook
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef draaijer het volgende:
Mijn zoontje is het aller aller aller beste wat me ooit is overkomen... Alle cliche's zijn waar...
Om het even heel cru te stellen, dat was dat overreden konijn langs de snelweg ook. Maar die had al meer hersenactiviteit.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wanneer ze die beelden zien beseffen ze dat het niet zomaar een hoopje cellen is, maar een levend wezen.
![]()
Het is zooooo makkelijk om weg te lopen voor je fouten. Je kan dus ook je verantwoordelijkheid nemen en er het beste van maken. Met wilskracht kom je heel ver, maar dat zal je waarschijnlijk niks zeggen..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:40 schreef Snuwerd het volgende:
Gelul over verantwoordelijkheid nemen. Wat niet gaat werken, dat gaat niet werken, of je je verantwoordelijkheid wilt nemen of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |