Zo is het!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:58 schreef Gigageil het volgende:
Voorlopig zit Huubje nog een volle maand in DGK sukkeltjes.....![]()
![]()
Daarom durfde hij ook verder te gaan vanavond (ookal sloeg ie net een beetje door) dus dit kan weleens nadelig voor hem aflopen tenzij hij Ilona + Sylvia aan zijn zijde weet te houdenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:58 schreef Gigageil het volgende:
Voorlopig zit Huubje nog een volle maand in DGK sukkeltjes.....![]()
![]()
Huub is niet bij de snackbar, hij staat in de slaapkamer te kletsen met Sylvia en ilonaquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:03 schreef Missy_1974 het volgende:
Het valt me namelijk op dat als mensen bij de snackbar zijn er meteen geroddeld word, wie zegt dat de bewoners dan niet meekijken achter de schermen
Ik heb ook een afkeer van dat woord, maar ik typte het ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
En Huub zei het net 2 keer! Als hij zo'n afkeer van het woord had, gebruikte hij het niet.
hij zei "na 3 maanden (zonder sex) kan ik hem zelfs wel in de iglo van Benji stoppen"quote:
Buiten dat....Ze werkt in een soort beauty salon (quality salon of zo) maar ze heeft voor een vrouw van 46 een zeer oude kreukelige kop.......mischien een ideetje om zelf eens wat re-fill injecties of wat botox te nemen, want reclame maak je niet voor zo'n tent.....quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat lult Ilona nu slap...Huub mag haar geen mams noemen, ze zegt dat dat niet kan omdat ze ten eerste geen kids heeft en ten tweede omdat ze niet zo oud is...
Hallo...46 jaar? Ik ken ze die dan al oma zijn!
is er geen bewoners Ilona hier ofzo.. post 'm daar ff en geef een link aub.. ben nu ff te luiquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ilona heeft het over mijn brief, hahahahaa
Mwuah...niet ideaal als er gepropt moet worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef Miraaa het volgende:
Huub zijn plaatje blijft hangen........hij heeft nu al 6x het zelfde gezegt.
Proppen......haha......een man die moet proppen....haha.........laat maar ik heb ff een binnenpretje![]()
Waar Ilona het over had....quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is er geen bewoners Ilona hier ofzo.. post 'm daar ff en geef een link aub.. ben nu ff te lui![]()
Nee ze is blij dat ze maar 57 kilo weegt met haar 1.72 cm lengte maar het doet op haar leefrijd geen goed een vetpercentage van 0quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Buiten dat....Ze werkt in een soort beauty salon (quality salon of zo) maar ze heeft voor een vrouw van 46 een zeer oude kreukelige kop.......mischien een ideetje om zelf eens wat re-fill injecties of wat botox te nemen, want reclame maak je niet voor zo'n tent.....![]()
Heel anders als toen hij zijn vrouw aan de telefoon had!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
pfffft... al weer een doodsbedreiging van Nel
"dan was ie klein geweest. In de koelkast"
stoer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |