Ik weet de uitslag nog nie *lol*
MAAR..als ie eris plaats ik deze
Hopenlijk hoger dan 60
Anders zie je mij hier nie meer terug
quote:Ik hecht er zeker waarde aan. Ik schrijf het altijd op een button die ik op mijn borst doe als ik ga stappen.
Op woensdag 16 januari 2002 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn vraag is: Hechten jullie er waarde aan?
En zo ja: ook als je score lager was geweest?
Werkt nog niet echt.
ken we ff lache!!!!
quote:Vanaf daar gaat het mis L:)
Op woensdag 16 januari 2002 22:02 schreef Gerdy het volgende:[..]
Ik schrijf het altijd op een button die ik op mijn borst doe als ik ga stappen.
quote:Ik wel
Op woensdag 16 januari 2002 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn vraag is: Hechten jullie er waarde aan?
En zo ja: ook als je score lager was geweest?
Maar mn score is niet lager... hoewel, bij sommige tests wel, die gaan gewoon niet boven de 140
Nu is alleen Bridget nog op tv te zien in haar net jasje..en raadt es wat ze eronder aan heeft
nou ja fuck it all...weten die domme bnners veel
quote:IQ blijft je hele leven hetzelfde (ik ben getest toen ik 5 was), dus dat heeft niks met kennis te maken.
Op woensdag 16 januari 2002 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wil mijn score hier wel neerzetten [goh zou ik het goed maken???]... ik geloof alleen dat de opzet van de test niet echt klopt. Heeft intelligentie niet ook wat te maken met de kennis die je bezit? ...nou ja fuck it all...weten die domme bnners veel
Zou iets vind IK nu dom....
mini-> als je een test maakt op je 5de, is die van het zelfde niveau dan?... [overigens waarom doet iemand op die leeftijd al???...wordt er dan niet iets te veel van je verwacht in de toekomst?]
quote:juist niet. Vandaar ook dat de taalvragen zacht gezegd wat dubieus zijn.
Op woensdag 16 januari 2002 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft intelligentie niet ook wat te maken met de kennis die je bezit? ...
quote:Ik werd toen getest op hoogbegaafdheid, daar zat ook een IQ test bij. Vraag me niet hoe ze het doen, maar ze kunnen bij een kind van 5 net zo goed het IQ bepalen als bij een volwassene. Dat is gewoon het vermogen dat je hebt, of het eruitkomt is niet gezegd
Op woensdag 16 januari 2002 22:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja..misschien heb ik een andere definitie van intelligentie... zou kwam ik laatst op school een meid tegen [nota bene op een school voor journalistiek, een vak waar men veronderstelt wordt om overal veel van af te weten!!!] die niet eens de provinciehoofdsteden van elke provincie kende.Zou iets vind IK nu dom....
mini-> als je een test maakt op je 5de, is die van het zelfde niveau dan?... [overigens waarom doet iemand op die leeftijd al???...wordt er dan niet iets te veel van je verwacht in de toekomst?]
als ik 5 minuten met iemand praat kan ik weten of iemand het is of niet...
quote:Zo, voel jij je even superieur!
Op woensdag 16 januari 2002 22:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind het maar vreemd... nou ja.. ik hanteer mijn eigen regels... ik hecht ook niet veel waarde aan mijn [verwachte hoge scoren]...als ik 5 minuten met iemand praat kan ik weten of iemand het is of niet...
quote:Viel je score tegen schat
Op woensdag 16 januari 2002 22:29 schreef Gerdy het volgende:[..]
Zo, voel jij je even superieur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |