Zou best kunnen, eigenlijk raar, om een goed werkende europese alarmsite te hebben moet je toch ook zorgen dat de criteria overal gelijk zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Nederland enkel een andere kleur bij weeralarm,maar ik kan het mis hebben
Juist niet. In de bergen enzo zijn mensen het veel meer gewent. Door het relatief te maken kan je een stuk makkelijker inschatten hoe extreem het voor die regio is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:50 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Zou best kunnen, eigenlijk raar, om een goed werkende europese alarmsite te hebben moet je toch ook zorgen dat de criteria overal gelijk zijn?
Dan zou je zeggen dat we hier meer gewend zijn, aangezien er hier alleen bij weeralarm waarschuwingen uitgegeven worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist niet. In de bergen enzo zijn mensen het veel meer gewent. Door het relatief te maken kan je een stuk makkelijker inschatten hoe extreem het voor die regio is.
goede vraag..... als de bliksem in je huis inslaat, zal het de weg van de minste weerstand volgen. Dus via de electriciteitsleidingen, maar (koperen) waterleidingen en het water erin geleiden natuurlijk ook goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:47 schreef TLC het volgende:
Is het trouwens gevaarlijk om te douchen tijdens onweer ?![]()
Volgens mij is het idd beter om niet te douchen om de reden die jij geeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
goede vraag..... als de bliksem in je huis inslaat, zal het de weg van de minste weerstand volgen. Dus via de electriciteitsleidingen, maar (koperen) waterleidingen en het water erin geleiden natuurlijk ook goed.
Geen idee eigenlijk....
ja, dat bij die ramen staan heb ik vakewr gehoord, maar de achterliggende gedachte daarvan is mij niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:16 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd beter om niet te douchen om de reden die jij geeft.
Maarja eigenlijk kan je ook beter niet dicht bij ramen gaan staan, dusmidden in huis blijven.
Oeh dan gaat RTL zo weer naar de klotequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh dan gaat RTL zo weer naar de klote![]()
* Zet feestmuts op
Mooi joh, al die vieze metalharen die zwaar nat worden bij Marilyn Mansonquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik maak me overigens meer zorgen om Pinkpop...
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mooi joh, al die vieze metalharen die zwaar nat worden bij Marilyn Manson [afbeelding]
shampoo uitdelenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik maak me overigens meer zorgen om Pinkpop...
Misschien door het spanningsveld wat ontstaat ofzo bij een inslag. En verblinding is bij een zeer nabije inslag ook wel een gevaar denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat bij die ramen staan heb ik vakewr gehoord, maar de achterliggende gedachte daarvan is mij niet helemaal duidelijk.
glas is natuurlijk een slechte geleider.... misschien dat je inderdaad een soort kortsluiting kan veroorzaaken door bij dat raam te gaan staan...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:17 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Misschien door het spanningsveld wat ontstaat ofzo bij een inslag. En verblinding is bij een zeer nabije inslag ook wel een gevaar denk ik.
toch vreemd dat dat niet op de site van het KNMI staat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Code geel voor zuid Nederland @ http://www.meteoalarm.eu/.
http://www.meteoalarm.eu/countryNL.asp?Country=NL&lang=NL&ShowDate=
Idd. Je zou toch verwachten dat die waarschuwing van het KNMI zelf komt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
toch vreemd dat dat niet op de site van het KNMI staat?
ja, dat dacht ik dus ook, omdat het KNMI ook zo in het nieuws was met die Europese weeralarmsite. Aanloopproblemen misschien...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Je zou toch verwachten dat die waarschuwing van het KNMI zelf komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |