kijk, een getuigequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik zit in Elsloo, en de hel is hier net losgebrokenDamn wat een onweer.
jij sliep op 17 juli 2004?quote:
Ik heb dit nooit gezien op de radar in Nederland, ruk de stekkers er maar even uit idd.... en maak foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ik hoor de donder niet alleen, ik voel hem ook, en de bui hangt nog niet bepaald recht boven me nu. Very nice shizzle dus, ik ben tevreden.
En nu ga ik de pc uittrekken want dit heb ik hier nog niet vaak meegemaakt![]()
filmpje lukte nie?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
Het ergste is nu over, het regent nu "normaal" en het onweert niet meer zo hard. Wel zijn er af en toe nog flinke klappen te zien en horen
Die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef Martinovibes het volgende:
HMMM daar is ik weer ( palmpjes waren lekker )
Hoe was het mensen ????
foto vanuit panningen
[afbeelding]
radar
[afbeelding]
23:00 bliksembeeld
[afbeelding]
Dat was hem mensen .
Jammer dat het allemaal zo oostelijk is verlopen.
Mijn voorspelling is helaas redelijk uitgekomen
laat het zomer worden!!.
Dan kan de warmte periodiek verdreven worden door heftig frontaal oweer vanuit het zuidwesten.
Zo heeft heel het land er wat aan!
Welterusten!!
quote:Météo France a renouvelé un avis de vigilance "orange" en raison d'un risque d'orages violents samedi essentiellement sur le quart nord-est du pays.
Cette alerte concerne les régions Alsace, Bourgogne, Champagne-Ardennes, France-Comté et Lorraine et 14 départements : Ain, Allier, Ariège, Cher, Haute-Garonne, Gers, Indre, Loiret, Lot, Lot-et-Garonne, Hautes-Pyrénées, Haute-Savoie, Tarn et Tarn-et-Garonne..
Météo France recommande d'être vigilant pendant cette période orageuse. En ce qui concerne la circulation, la visibilité peut être réduite, les conditions routières peuvent être rendues difficiles et quelques perturbations peuvent affecter les transports ferroviaires.
Vendredi en début de soirée, les pompiers ont réalisé plus de 1.000 interventions en région parisienne et dans le Sud-Ouest en raison d'inondations et de coupures de courant occasionnées par de violents orages.
Volgens mij krijgt Nederland enkel een andere kleur bij weeralarm,maar ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Code rood @ meteoalarm.eu voor Finland voor onweer. Heeft Nederland trouwens al eens wat anders dan code groen gehad??
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |