weerwoord.be heeft het zwaar, een teken dat er iets aan de hand is in de Benelux....quote:
Weerwoord heeft het al een aantal dagen zwaar. Hier tenminste.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
weerwoord.be heeft het zwaar, een teken dat er iets aan de hand is in de Benelux....
hm, had eigenlijk geen problemen deze week.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weerwoord heeft het al een aantal dagen zwaar. Hier tenminste.
op een heuvel gaan staan met dit aantal ontladingen lijkt mij een zeer slecht planquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
Die lijn is wel vet ja. Als ik in Limburg zou wonen zou ik nu met een poncho een heuvel opzoeken
Ach, als alle Limburgers dat nou willen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
op een heuvel gaan staan met dit aantal ontladingen lijkt mij een zeer slecht plan
Ruilen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:07 schreef -skippybal- het volgende:
Die lijn is wel vet ja. Als ik in Limburg zou wonen zou ik nu met een poncho een heuvel opzoeken
Is goed! Wel maar voor even he. Daarna wil ik daar weer zo snel mogelijk weg...quote:
Ja, zinloze hoop ws...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, als alle Limburgers dat nou willen...
jahquote:
geen idee hoe breed dat gebied is. Bij flink zware complexen zie je op de radar alleen de voorkant...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:19 schreef Max-Westerman het volgende:
k ga mijn PC alvast uitzettten
Hopenlijk komt die rotzooi een beetje snel en is 't snel over
oei, dat zijn de echte onweerscomplexen, waar zit jij ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:22 schreef Prowl het volgende:
Ik zie de flitsen hier al terwijl die bui zeker nog 100 km weg is
dat is fijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef 61neorej het volgende:
Ziet er naar uit dat met name zuid limburg pittig onweer krijgt, de rest van het land lijkt niet zoveel te krijgen.
komt dus recht op je af, coolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:30 schreef Prowl het volgende:
Ergens tussen Eindhoven-Venlo-Roermond-Weert
De lucht is helder maar toch hangt er een flinke rode kring rond de maan van de luchtvochtigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |