Zoiets moet ik ook nog eens een keer voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:52 schreef ZwerverPeter het volgende:
http://www.xs4all.nl/~pa3bwk/weerdata/Current_Vantage_Pro.htm
Is de Oregon Scientific WMR-200 niet wat voor jou? deze schijnt goed te werkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:52 schreef ZwerverPeter het volgende:
Overigens las ik dat je met die dingen het weer kan voorspellen.
Dat was ik niet van plan.
Ik hoef ook geen prof te worden.
Maar het volgende vind ik leuk en dan voor HEEL Nederland.
http://www.xs4all.nl/~pa3bwk/weerdata/Current_Vantage_Pro.htm
Ik woon dus in Zeist.
Ik wil ook niet konkurreren.
Zo moeilijk is dat toch niet? This zo gedaan hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:36 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zoiets moet ik ook nog eens een keer voor elkaar krijgen.
Netjesquote:Op maandag 13 april 2009 08:37 schreef dimage het volgende:
www.weerstationmedemblik.nl mijn weerstationnetje waarvoor ik de WS3600 gebruik en dik en dik tevreden over ben.
Die dingen moet ik nog maar eens uit gaan zoeken.quote:Op maandag 13 april 2009 10:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? This zo gedaan hoor![]()
Alles wordt met de VP2 genegeerd![]()
1: Start Weatherlink op.
2: Ga naar setup / internet settings.
3: Profile 1 / configure
4: Templates files to upload
5: Voeg de volgende dingen toe. (Map waar die templates staan: Weatherlink/Sample Templates.)
5a: Current Vantage Pro / Current_Vantage_Pro.htx. Deze geeft de actuele gegevens aan.
5b: History Vantage Pro / data.htx en History_Vantage_Pro.htx. Deze geeft de history aan van de afgelopen dagen/weken/maanden/jaar.
En zo zijn en nog een aantal dingen, je kan ze altijd laten uploaden en kijken wat het allemaal is.
Succes en als het niet lukt dan hoor ik het welsucces!!!!!
*** Gaat dan lastig worden want het is het enige plekje dat boven de huizen uitsteekt en weinig last heeft van omgevingquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windmeter op een draaibare mast? Hmmz lijkt me niet zo handig. Als de wind uit het westen komt zou die oost aangeven, als de wind uit het noorden komt geeft die zuid aan idem als de andere windrichtingen. (Lees tegenovergestelde")
Kortom de paal moet vast zitten andes zullen de windrichtingen niet kloppen.
Waarom is het een probleem dan? Kun je die paal niet vast zetten? Weet niet wat voor paal het is en waar die voor doelt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:34 schreef LightLuke het volgende:
[..]
*** Gaat dan lastig worden want het is het enige plekje dat boven de huizen uitsteekt en weinig last heeft van omgeving
Paal steekt hier recht door het dak heen, hangen antenne's in voor zendamateurismequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom is het een probleem dan? Kun je die paal niet vast zetten? Weet niet wat voor paal het is en waar die voor doelt.
Aha oke ik snap het helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Paal steekt hier recht door het dak heen, hangen antenne's in voor zendamateurisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |