Ik zou er niet op rekenen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat als er een iTv komt dat die Xvid kan verzenden en niet alleen aankopen uit de itunes store
Ik denk dat er alleen bestanden te gebruiken zijn die gecodeed zijn met codecs die alleen onder quicktime werken..quote:Op zondag 7 januari 2007 15:46 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat als er een iTv komt dat die Xvid kan verzenden en niet alleen aankopen uit de itunes store
Daar hoort Xvid natuurlijk ook gewoon bij. Kwestie van een componentje installeren.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik denk dat er alleen bestanden te gebruiken zijn die gecodeed zijn met codecs die alleen onder quicktime werken..
Ik weet dat DivX eigenlijk het zelfde is als mp4(enz.) weet alleen niet of QT (apple) dat slikt.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar hoort Xvid natuurlijk ook gewoon bij. Kwestie van een componentje installeren.
Snel afleren dan, want 't klopt niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik weet dat DivX eigenlijk het zelfde is als mp4(enz.)
Ik weet niet wat je nou allemaal bedoelt, maar ik kan gewoon divx/xvid's afspelen in Quicktime.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet dat DivX eigenlijk het zelfde is als mp4(enz.) weet alleen niet of QT (apple) dat slikt.![]()
A okéquote:Op zondag 7 januari 2007 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou allemaal bedoelt, maar ik kan gewoon divx/xvid's afspelen in Quicktime.
Maar dat is nog niet zo lang zo in elk geval.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou allemaal bedoelt, maar ik kan gewoon divx/xvid's afspelen in Quicktime.
Dan heb je denk ik Perian geinstalleerd.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een licht ironisch stukje over op Mac Rumors geschreven, hetgeen professioneel genegerd werdquote:Op zondag 7 januari 2007 17:17 schreef XL het volgende:
Wat is het toch een prachtig verschijnsel dat het bij de hele online apple-community begint te jeuken als er zo'n expo aankomt. De geruchtenmolens draaien op volle toeren, overal hoor en lees je Apple... We zijn zelfs blij met foto's van een congrescentrum dat ze klaar maken voor een bijeenkomst!
Heerlijk...
Nee, ik heb gewoon los de Divx, Xvid en AC3 componenten voor QuickTime geinstalleerd. Maar dat Perian ziet er wel goed uitquote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik Perian geinstalleerd.
Eei relaxed, ik ben dat VLC ook wel zat.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik Perian geinstalleerd.
Ziet er inderdaad leuk uit. Het ondersteunt nu ook .srt, las ik op de site. Werkt het alleen in QuickTime zelf, of ook in FrontRow en dergelijke?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon los de Divx, Xvid en AC3 componenten voor QuickTime geinstalleerd. Maar dat Perian ziet er wel goed uit
Toen FrontRow net uit was waren er QuickTime componenten die wel in QT werkten en niet in FR. Hoe dat technisch in elkaar zat weet ik ook niet, verder.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:22 schreef TwyLight het volgende:
Ook in frontrow want die gebruikt gewoon quicktime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |