Over de aanschaf van een MacBook Mini, 30th Anniversary Mac, 8-core Mac Pro, iPod Phone of iTV ook niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Note Walter: over de aanschaf van een nieuwe iPod heb ik niks gezegd.
Isight fobie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:42 schreef tonks het volgende:
Hebben meer mensen hier dat ze bang zijn voor de isight? Soms zit ik te eten en denk ik opeens dat mijn isight aanstaat
Ik heb ook al wat apart staan. Er gaat zeker een iMac komen, waarschijnlijk de 24" variant en waarschijnlijk als Leopard uitkomt. Verder kan ik wel een nieuwe telefoon gebruiken. En ik ben bang dat Steve me nog gaat overtuigen dat ik een of ander nieuw product nodig heb dat ik nu nog niet eens ken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef XL het volgende:
Ik ga in 2007 ook weer een vermogen aan apple overmaken, mijn iBook is oud genoeg voor een opvolger. Al is hij ook nog snel genoeg om niet opgevolgd te moeten worden, daar stap ik probleemloos overheen
Ik ben benieuwd.
Ik heb net zelf (vind ik) een mooiere gemaaktquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef Q. het volgende:
Zo, ik heb de countdown-widget er even op gezet.
Je gaat 'em gewoon weer kijken, net als altijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef tonks het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo boeiend meer
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:43 schreef tonks het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo boeiend meer
Het is altijd begin januari, tonksie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:46 schreef tonks het volgende:
Ja natuurlijk, maar ik wist niet dat het zo snel al was.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar als je dit bedoelt, daar staat niets over handheld bij. Wel over .Mac trouwens, en een van de sterkere geruchten was dat de iPhone volledige .mac compatibiliteit ging krijgen. Wie weet..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef oor het volgende:
iemand de update gezien?
met de handheld software?
Kan natuurlijk iCall gaan hetenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef Merkie het volgende:
iPhone zal het wel niet zijn.
http://blog.tmcnet.com/bl(...)rrives-via-cisco.asp
Ik bedoel dat de namen dom zijn rekelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hedde gij ook zo'n mooie eikol gsmetje
Dat is bijna alles met een i ervoor, maar dat is een mening.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de namen dom zijn rekel
Ik zou het afzeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
F.ck....dinsdagavond nieuwjaarsborrel en dinner![]()
Hij heeft een punt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat loop je te zeiken?
'Ik vind het gewoon niet meer interessant.'
Boeie, tief op dan.
Wat doe je stoer danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat loop je te zeiken?
Boeie, tief op dan.
Haha eens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat loop je te zeiken?
Boeie, tief op dan.
Ik vind alleen Time Machine het geld al dubbel en dwars waard!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:22 schreef tonks het volgende:
Wat ik wel graag wil weten is welke nieuwe apps er bij Leopard zitten. Want de preview die je nu ziet is eigenlijk Tiger met 5 nieuwe programma's en dat vind ik mijn geld eigenlijk niet echt waard.
Net even gekeken wat het is, maar doet me beetje denken aan een grafische leuke "file/data recovery" wat alleen werkt als verloren data niet overschreven isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind alleen Time Machine het geld al dubbel en dwars waard!
Hoe bedoel je, wat alleen werkt als verloren data niet overschreven is? De kracht is nou juist dat je data kunt terughalen die wel degelijk is verwijderd. Of veranderd. Want je kunt ook terug naar een vorige versie van hetzelfde bestand.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Net even gekeken wat het is, maar doet me beetje denken aan een grafische leuke "file/data recovery" wat alleen werkt als verloren data niet overschreven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |