Precies; lijkt me een erg handig bijkomstigheid.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Leuk als er eventueel divxjes af te spelen zijn via de ITV, maar VIDEO_TS mapjes zijn voor mij toch ook wel een belangrijke voorwaarde, benieuwd of dat (via een omweg?) mogelijk gaat zijn
Volgens mij is er nooit een live videostream, maar veelal is de keynote al snel op de Apple-site te vinden. Dl-en duurt dan meestal akelig lang.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kunnen we behalve hier live meeluisteren, morgen ook ergens live/semi-live een videostream checken?
Volgens de info op hun site doen ze dat ook.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Perian is tof programma, maar ze moeten nog wel even subtitles ondersteunen...
Er is inderdaad geen live stream meer, omdat Apple het niet aankan als al die gekken tegelijk de keynote gaan kijken.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij is er nooit een live videostream, maar veelal is de keynote al snel op de Apple-site te vinden. Dl-en duurt dan meestal akelig lang.
En waar moet die optie wel te vinden zijn dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens de info op hun site doen ze dat ook.
Er is geen enkele server op die wereld die zoveel video-demand aan kan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen live stream meer, omdat Apple het niet aankan als al die gekken tegelijk de keynote gaan kijken.. Naast de genoemde sites kun je in ieder geval op www.macrumorslive.com en www.engadget.com een rechstreeks verslag met foto's vinden.
Vroeger, toen de E3 nog bestond, een gamebeurs, gingen horden Nintendo-fans de Keynote van de Nintendo-baas live kijken. Die vraag was ook heeeeeeeeeel groot. En aangezien je ook maar op 2 plekken het kon kijken ofzo...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen enkele server op die wereld die zoveel video-demand aan kan.
Kan niemand er even een torrentje van maken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen enkele server op die wereld die zoveel video-demand aan kan.
Voor live stream kan ie dat niet aan he? Hij is later wel te downloaden op allerlei plaatsen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:59 schreef nonzz het volgende:
[..]
Kan niemand er even een torrentje van maken?
Zodra de video niet live is is het probleem niet meer zo groot. Apple gebruikt Akamai. dus als het eenmaal naar de provider-servers is gedistribueerd (enkele uren na de keynote) kan je het snel downloaden.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 07:59 schreef nonzz het volgende:
[..]
Kan niemand er even een torrentje van maken?
Dat hoop ik dan maar. Ik heb de keynote in het verleden alleen maar op de apple site zien staan, en die was de eerste dagen na de keynote traag.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is later wel te downloaden op allerlei plaatsen.
Ik zou er niet op rekenen, ze hebben net een paar maanden geleden een upgrade gehad naar de Core2Duo. Eigenlijk verwacht ik ooit nog wel een wat grotere MacBook, 15" ofzo, om het gat met de MacBook Pro te overbruggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Staat er nog een update van de MacBooks op de planning?
Ik verwacht eerder een kleinere macbookpro.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, ze hebben net een paar maanden geleden een upgrade gehad naar de Core2Duo. Eigenlijk verwacht ik ooit nog wel een wat grotere MacBook, 15" ofzo, om het gat met de MacBook Pro te overbruggen.
bron: MacRumors.comquote:In what may be the highest-profile claim to date, the Wall Street Journal (paid subscription required) is chiming in that Apple will be announcing their cellphone "as early as Tuesday." The phone reportedly would reside on Cingular's network.
Cingular in November announced a mobile music service based upon Microsoft's WMA format and a subscription model. It is presently unclear how this service would interoperate, if at all, with Apple's rumored phone.
The Wall Street Journal has been extremely reliable in the past, having been the first news outlet to predict Apple's switch to Intel chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |