oooh, je hebt vriendenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef Tain het volgende:
ns
beetje een stoptreintje inzetten als intercity, gelukkig zit ik
marcoquote:Op donderdag 28 december 2006 15:49 schreef Laniboekje het volgende:
Voor de lucifer:
"Hoe vertel je een lucifer...
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik de lucifer...
Dat het leven dat hij leefde
Dat de liefde die hij voelde
Binnenkort verdwijnt
Hij raakt me kwijt, hij raakt me kwijt
Het is de waarheid"
![]()
Dan is die geslaagd.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
Erg lelijk.
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef mordradead het volgende:
Idd.
Bij mij ookquote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef Ipho het volgende:
Lani je kaart viel net op de mat.
Hij staat nu inmiddels bij de andere.quote:
Idd.quote:
quote:
oudquote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
Zo mogen ze hier ook de snelheid wel regelen leolelwolwol!
quote:
Ja het moest er maar van komen.quote:
Het is soms lastig hequote:
Nu nog een fok fotoboek!quote:
Tieten!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:54 schreef Gamedemon het volgende:
BIER
GOEDEMIDDAG LANIBOEKJEquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag lieve GAM SC'ertjes van me.
HOI LANI!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag lieve GAM SC'ertjes van me.
VEEL PLEZIERquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo Capslock-crew!
Voor 10 ratsels zorgen is vermoeiend ... en nu ga ik douchen!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo Capslock-crew!
Voor 10 ratsels zorgen is vermoeiend ... en nu ga ik douchen!
Doe een award voor meest mysterieuze user!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:38 schreef Ipho het volgende:
<Ipho>Komen er dit jaar nog GAM user awards
<Fliepke> Niet dat ik weet, maar als jullie wat willen opstarten willen wij het wel ondersteunen
<Ipho>Ik zal eens in de SC posten.
^Nou nu dus.
Ja maar wij moeten dus wat organiserenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe een award voor meest mysterieuze user!
Die is voor Tain dan
Erm wij?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:44 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja maar wij moeten dus wat organiseren
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm wij?
Eerder jij, veel succes![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Zo.
* Laniboekje is weer schoon en kon meteen weer twee ontsnapte ratten gaan vangen.
Die hadden ze wel op de grond gegooid. Zou dat een stille hint geweest zijn als in: 'Sla ons neer met de hamer!' ?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die hadden ze wel op de grond gegooid. Zou dat een stille hint geweest zijn als in: 'Sla ons neer met de hamer!' ?
Waaromquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe een award voor meest mysterieuze user!
Die is voor Tain dan
ik heb maar een beeldschermquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:29 schreef Tain het volgende:
Zo 2x 19" TFT op mijn bureau en een dikke game pc
Omdat je mysterieus ben.quote:
ik ben presentquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:02 schreef pkwarts het volgende:
Gamedemon, voeg me eens toe op MSN(en kom online)
Met USB ports.quote:
Dan ben je op de juiste plek!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef Poit het volgende:
* Poit zoekt aandacht en een vrouw die of op Daphne Bunskoek of op Birgit Schuurmans lijkt![]()
![]()
Vertel? Je ziet het toch zelf!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef Poit het volgende:
Oh, vertel!!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Poit het volgende:
Als je mij bedoelt, ik heb zelfs m'n eigen logo in de lucht, net als batman!
^ Werkt nog beter dan Axe op het strand.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef Poit het volgende:
FABMAN!!!! *tudududu tudu tudu tudududu* FAAABMAAAAAAAAN!!!!!
Wat is je logo?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:11 schreef Poit het volgende:
FABMAN!!!! *tudududu tudu tudu tudududu* FAAABMAAAAAAAAN!!!!!
Van wat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is het 4e logo van de 2e dag
Amerika(nen)quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo'n aardige man kan alleen maar onschuldig zijn. Kijk maar naar zijn oogjes. Het is duidelijk dat de Amerikanen een zondebok nodig hadden.![]()
Een goede reden om geen Wii in huis te halen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:00 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Amerika(nen)![]()
Mijn moeder zit sinds een uur voor het eerst WiiSports te spelen trouwens!
Ze vind het tof
![]()
Mag jouw mams geen plezier hebben?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een goede reden om geen Wii in huis te halen.
Niet op mijn Wii.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mag jouw mams geen plezier hebben?![]()
Het zou show blijven, hoe lang het ook zou duren. Hij zou nooit serieus meewerken in de rechtszaal en zijn doodvonnis stond al lang van te voren vast. Resultaat zou het zelfde blijven: mensen die blij zijn en mensen die erom blijven zeiken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:12 schreef pkwarts het volgende:
Opzich geloof ik wel dat Saddam krijgt wat hij verdient heeft, maar vind het wel jammer dat het proces totaal niet klopte. Het was gewoon een korte show.
Nodig hem hier uit. Gezellie.quote:
nope...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:03 schreef Poit het volgende:
Oh, damnation.. Gaat ook niet echt van een leie dakkie he..
?quote:
er is toch maar een maas?quote:Op zondag 31 december 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
welke maassen was het
* Poit aait Chanty over de bol.quote:
Jaag ze, pak ze, douw ze in een container en blaas die op.quote:Op zondag 31 december 2006 11:17 schreef Chanty87 het volgende:
Ging pas om een uur of 6 slapen en om half 9 waren die kloteventjes al bezig met hun geknal, en daarna weer om 10 uur (12-jarigen uit een andere straat notabene). Opzouten met dat knalvuurwerk!
Ik kon om 10.00 zelfs nog door de shitload strijkers ed hier doorslapenquote:Op zondag 31 december 2006 11:17 schreef Chanty87 het volgende:
Ging pas om een uur of 6 slapen en om half 9 waren die kloteventjes al bezig met hun geknal, en daarna weer om 10 uur (12-jarigen uit een andere straat notabene). Opzouten met dat knalvuurwerk!
Goed ideequote:Op zondag 31 december 2006 11:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jaag ze, pak ze, douw ze in een container en blaas die op.![]()
Die doffe knallen vlak voor m'n huis deden het 'm. Normaliter slaap ik ook gewoon door alles heen, onweer enzo, maar dit even niet helaaschquote:Op zondag 31 december 2006 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik kon om 10.00 zelfs nog door de shitload strijkers ed hier doorslapen
Ik woon lekker in zo'n achterbuurt, dus dan is het ook plots alsof iemand explosieven op blaast (wat ze ook eigenlijk doen). Daar werd ik wakker van, maar een minuut later lag ik alweer te pittenquote:Op zondag 31 december 2006 11:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die doffe knallen vlak voor m'n huis deden het 'm. Normaliter slaap ik ook gewoon door alles heen, onweer enzo, maar dit even niet helaasch![]()
Ik bleef ook wakker door die klote nitraten.quote:Op zondag 31 december 2006 11:17 schreef Chanty87 het volgende:
Gaat een lange nacht worden kortomquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef mordradead het volgende:
Ik ben moe
quote:
Ik pak ondertussen een lekkere triplequote:Op zondag 31 december 2006 17:52 schreef mordradead het volgende:
ik wil bier o nee da tlust ik niet
Neem een balansdagquote:Op zondag 31 december 2006 18:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[GAM SC] Waar we met z'n allen lijnen..... NOT!!!
![]()
Moet je nagaan hoeveel nieuwe fokkers erbij zijn gekomen in de SC in een jaar (lees: laatste 3 maanden).quote:Op zondag 31 december 2006 18:43 schreef RaymanNL het volgende:
* RaymanNL] denkt aan [url=http://forum.fok.nl/topic/797829/4/50]topic van vorig jaar[/url![]()
iddquote:Op zondag 31 december 2006 18:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel nieuwe fokkers erbij zijn gekomen in de SC in een jaar (lees: laatste 3 maanden).
Waarom heb jij een avatar met een mannetje die flink bloed uit zijn hoofd spuit? Ziet eruit alsof zijn kop is getroffen door een lawine pijl.quote:
Idd. zullen we er een mooi jaar van maken, Lani?quote:Op zondag 31 december 2006 19:18 schreef Laniboekje het volgende:
Oei, oei, nog minder dan 5 uur en we zitten alweer in het jaar 2007. Het gaat hard!
BERNIE FTWquote:Op maandag 1 januari 2007 05:16 schreef mordradead het volgende:
IK PROBEER ZO VANVAON D EEN VRIEND VAN MIJ TE BEREIEKN DIE JEREMY HEET BELT BERNIE MIJ ZO OP EN IK WAS BIJNA TEVEEL GEEDRONKEN DUS IK ZO HEE JEREMY NEE BERNIE ZEI HIJ ZO IK JA JEREMY WIE IS DIT
WAS HET GEWOON BERNIE HHAHAH LO0LLLLFZZZZ FOK MAN IK RUIK NAAR GRAS
Mooi vuurwerk op de westermarkt en was wel gezelligquote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef Poit het volgende:
Wakker... Soort van
Jaar is goed ingeluid bij mijn eigen ikje. Jullie leuk uiteinde gehad?
De tijd gaat snel als het leuk is?quote:
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 1 januari 2007 17:18 schreef Roi het volgende:
Moet maar weer eens een andere avatar.
Is goed. Ik zal mijn l33t skillz erop loslaten.quote:
2007 het jaar van de piratequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef mordradead het volgende:
2007 het jaar van de ninja
jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:00 schreef mordradead het volgende:
2007 het jaar van de ninja
Wel Godverdomme!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:27 schreef jercovski het volgende:
Ik wacht nog steeds op mij Wii
=Dquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:03 schreef mordradead het volgende:
1337 post
Ninja. Ja.quote:
capibarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef capibar het volgende:
ikbenhieralleenevenomiedereennieuwjaartewensendoei
Heerlijke muzakjes voor in de lift...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef Tain het volgende:
http://www.chronixradio.com/modules.php?name=listen#
Ja, inderdaad. Herrie.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef peristilius het volgende:
Herrie!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
NIIIIIIIIIIINJAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat is wel een goede inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[GAM SC] Waar we nooit meer dan één zin posten in een bericht
GD! Wat doe je?! Weer een ongeschreven regel naar de knoppen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad.
Mischien een idee voor het volgende topique
oh sorry...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
GD! Wat doe je?! Weer een ongeschreven regel naar de knoppen...![]()
Nee. Maar laten we kijken of we de 3 zinnen grens kunnen verpulveren. Zonder dat iemand tig keer dezelfde zin copy paste.quote:
Is best joh.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee. Maar laten we kijken of we de 3 zinnen grens kunnen verpulveren. Zonder dat iemand tig keer dezelfde zin copy paste.
Wat doet een hoofdredacteur in GAM SC?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Fliepke het volgende:
oh je bent een vent. Deze piraat gaat weer terug naar zijn schip
Of gewoon in GAM?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Wat doet een hoofdredacteur in GAM SC?
Vooruit gang.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is best joh.
Goede kerst gehad?
En hoe was uw oud en nieuw?
Met vriendelijke groet,
De SC ninja
Kerst was gezellig enzo!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vooruit gang.
Maar goed:
Mijn kerst was goed. Geen gezeik, gewoon a la carte vlees gegeten bij de Griek. Hoe was jouw kerst? Oud en nieuw viel een beetje tegen. Hoe was jouw oud en nieuw? Nog iets speciaals gedaan?
Groetjes,
TVP'er Sharkdoggie
Ik snap dat het draait om de ervaring van het spelen enzo, maar is het doel niet om de game een keer uit te spelen?quote:
Netjes, dat het negatief was dus! Hoe komt de infectie aan de slijmvlieskliertjes? Medicatie voor gehad ofzo? Beterschap iig!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:12 schreef Tain het volgende:
Goedemorgen,
SOA test uitslag was negatiefMaar heb wel een kleine infectie aan slijmvlieskliertjes
Kan van alles zijn volgens de huisarts, zelfs een griepvirusje wat daarop is geslagen en het moet vanzelf weggaan als het goed isquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Netjes, dat het negatief was dus! Hoe komt de infectie aan de slijmvlieskliertjes? Medicatie voor gehad ofzo? Beterschap iig!
Gelukkig niet aan de antibioticakuur dus, dat is altijd zo een gedoe. Beterschap dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan van alles zijn volgens de huisarts, zelfs een griepvirusje wat daarop is geslagen en het moet vanzelf weggaan als het goed is
Word stinktquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:26 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens, even voor de computerdeskundigen onder ons. Ik werk nu in Word wat aan mijn portfolio's voor school. Echter is mijn spellingscontrole in het Engels geïnstalleerd. Ik krijg het ook gewoon niet op Nederlands, het springt automatisch terug. Iemand enig idee wat ik kan doen om de instellingen te veranderen naar mijn wensen?
Ik werk trouwens met Microsoft Word, Office XP.
msn werktquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:26 schreef Laniboekje het volgende:
Triplepost! En doet MSN het bij iemand? Krijg allemaal vage foutmeldingen en er is gewoon niemand online.
Thanks!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Word stinkt
Maar het zou met die language optie moeten werken en misschien helpt het om eerst CTRL+A te doen zodat je alle tekst selecteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |