Opmerking bij deze foto: hier worden flares uitgegooid. Flares zijn gloeiende stukjes vuurwerk die hittezoekende raketten in de war brengen.quote:
Oman lijkt mij. Of ze hebben er laatst even eentje heen gestuurd na de chaos van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:19 schreef Zeehond het volgende:
Ik vraag mij af waar deze AC-130 vandaan kwam? Hebben de VS ook legerbases in Afrika?
In het CBS artikel staat dat het ding uit Dijibouti kwam. Ik ga even zoeken of er normaal VS troepen zitten daar.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oman lijkt mij. Of ze hebben er laatst even eentje heen gestuurd na de chaos van de laatste tijd.
Misschien heeft 'ie zelfs wel geholpen tegen die rebellen
Jazeker. Klik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:23 schreef Zeehond het volgende:
[..]
In het CBS artikel staat dat het ding uit Dijibouti kwam. Ik ga even zoeken of er normaal VS troepen zitten daar.
idd, beetje vreemd ze zullen de nummers 3 en 4 van het netwerk wel weer geraakt hebben denk ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Hathor het volgende:
Hebben ze er al weer een Al qaeda labeltje opgeplakt ? Tis frappant dat elke keer als de Amerikanen een stel moslimextremisten in het nauw drijven, het meteen Al Qaeda strijders zijn, hebben ze dat eerst gevraagd of zo ? Of lopen die gasten rond met rugnummers en een embleem op hun borst waaruit blijkt van welke factie ze zijn en welke rang ze daarin bekleden ?
Daar zat ik ook al aan te denken. Ze weten Bin Laden niet te vinden, maar ze weten wel magisch tot welke club die pipo's in een zandbak behoren. Heel raar. Nog even en ze hebben te maken met 9/11, of oh, wacht, is dat het verband dat men probeert te leggen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:39 schreef Hathor het volgende:
Hebben ze er al weer een Al qaeda labeltje opgeplakt ? Tis frappant dat elke keer als de Amerikanen een stel moslimextremisten in het nauw drijven, het meteen Al Qaeda strijders zijn, hebben ze dat eerst gevraagd of zo ? Of lopen die gasten rond met rugnummers en een embleem op hun borst waaruit blijkt van welke factie ze zijn en welke rang ze daarin bekleden ?
Als FEAR TV al niet eens zeker weet of het terroristen waren, dan kijk er niet van op dat het achteraf gewoon burgers waren.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
Foxnews
[..]
Die dingen zijn vaak niet echt zorgvuldig en precies....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
idd, beetje vreemd ze zullen de nummers 3 en 4 van het netwerk wel weer geraakt hebben denk ik![]()
kwalijke ontwikkeling dit
Misschien dat ze ingebroken hebben in de computer van Al Quada met de ledenadministratie ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Ze weten Bin Laden niet te vinden, maar ze weten wel magisch tot welke club die pipo's in een zandbak behoren. Heel raar. Nog even en ze hebben te maken met 9/11, of oh, wacht, is dat het verband dat men probeert te leggen?
Nee, lekker met boomsticks from the skies werken, terwijl je eigenlijk niet eens weet wie je het leven uit knalt. Zo komen we er wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Goochie het volgende:
Nee, lekker die pipo's hun gang laten gaan. Dat is beter....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |