Dr. Ayman al-Zawahiri heeft namens al-Qaida vandaag een videoboodschap uitgebracht waarin ze moslims in de regio oproepen om zich bij de Somalische moejahideen aan te sluiten en te steunen... Dus binnenkort zullen die Al-Qaida figuren wel weer terug zijn in Somal.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:43 schreef klez het volgende:
[..]
Ach dat hou je toch niet tegen in die streken blijkbaar...![]()
In ieder geval die Al-qaida figuren het land uit getrapt.
ja dat snap ik en dat komt doordat jan en alleman over Amerikaanse inmenging beginnen te schreeuwen zodra er wat gebeurtquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
My god, IK zeg ook niet dat het probleem bij Amerika ligt. Ik zeg wel dat het mij niet zal verbazen als vanuit hun perceptie dat wel het geval is.
jah want Ayman heeft wel vaker gelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Dr. Ayman al-Zawahiri heeft namens al-Qaida vandaag een videoboodschap uitgebracht waarin ze moslims in de regio oproepen om zich bij de Somalische moejahideen aan te sluiten en te steunen... Dus binnenkort zullen die Al-Qaida figuren wel weer terug zijn in Somal.
Inderdaad ja, alles wat de Dokter tot nu toe voorspelt heeft is uitgekomen. En met de steun van Abou Umar al-Baghadi vanuit Irak, zal hij hierin weer gelijk krijgen.quote:
Waarom is dit eigenlijk de zoveelste boodschap van die al-zawahiri? Kan Bin-Laden dit niet meer? Of is hij misschien wel dood. Ik denk persoonlijk het laatste, volgens mij is het al een lange tijd geleden dat die tulband van zich heeft laten horen en dat deze al-zawahiri hem al lang heeft opgevolgt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Dr. Ayman al-Zawahiri heeft namens al-Qaida vandaag een videoboodschap uitgebracht waarin ze moslims in de regio oproepen om zich bij de Somalische moejahideen aan te sluiten en te steunen... Dus binnenkort zullen die Al-Qaida figuren wel weer terug zijn in Somal.
In 2006 heeft Osama bin Laden 6 boodschappen naar buiten gebracht, en Al-Zawahiri 17.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk de zoveelste boodschap van die al-zawahiri? Kan Bin-Laden dit niet meer? Of is hij misschien wel dood. Ik denk persoonlijk het laatste, volgens mij is het al een lange tijd geleden dat die tulband van zich heeft laten horen en dat deze al-zawahiri hem al lang heeft opgevolgt.
Maar goed ik kan ook boodschappen van die man gemist hebben, het kan me in iedergeval weinig schelen wat die nageboorte uitkraamt, net zo min als deze so-called dokter.
Zijn oude filmpjes zijn blijkbaar opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Waarom is dit eigenlijk de zoveelste boodschap van die al-zawahiri? Kan Bin-Laden dit niet meer? Of is hij misschien wel dood. Ik denk persoonlijk het laatste, volgens mij is het al een lange tijd geleden dat die tulband van zich heeft laten horen en dat deze al-zawahiri hem al lang heeft opgevolgt.
Maar goed ik kan ook boodschappen van die man gemist hebben, het kan me in iedergeval weinig schelen wat die nageboorte uitkraamt, net zo min als deze so-called dokter.
Nopequote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:44 schreef Libris het volgende:
Hoe zit het politiek gezien in de US nu? Met een democratische meerderheid in beide huizen. Moet de president toestemming hebben van de huizen om zo'n aanval te laten uitvoeren?
Die dingen zijn vaak niet echt zorgvuldig en precies....quote:A U.S. Air Force AC-130 gunship carried out the attack as part of an ongoing operation. The official reports casualties on the ground, but is not sure if they are suspected terrorists.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
Foxnews
[..]
Die dingen zijn vaak niet echt zorgvuldig en precies....
quote:The targets included the senior al Qaeda leader in East Africa and an al Qaeda operative wanted for his involvement in the 1998 bombings of two American embassies in Africa, Martin reports. Those terror attacks killed more than 200 people.
The AC-130 gunship is capable of firing thousands of rounds per second, and sources say a lot of bodies were seen on the ground after the strike, but there is as yet, no confirmation of the identities.
Die dingen zijn een stuk preciezer dan een jachtbommenwerper en iets minder precies dan een gevechtshelikopter als het gaat om het uitschakelen van mensen. Een (jacht)bommenwerper dropt een bom van minimaal 500 pound, dit ding heeft nachtkijkers en kan met een kanon of mitrailleur vrij precies richten op een mens of auto.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
Foxnews
[..]
Die dingen zijn vaak niet echt zorgvuldig en precies....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |