Ik krijg nog altijd van Still loving you kippenvel. Is ook een erg mooi nummer. Wind of change is ook goed te doen hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Still Loving You vind ik wel mooi, maar van Wind of Change krijg ik jeuk
De Ketchup song ookquote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Madonna met Holliday staat in de subtop 2000Ik vrees het ergste !
Toch zou dat best kunnen... De vertekening zit hem er vooral in dat je niet de mening peilt van een steekproef maar alleen de mening van de mensen die stemmen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zoals ik gisteravond al zei, ik geloof niet dat t smurfenlied meer stemmen heeft gehaald dan bijv radiohead
http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef satecl het volgende:
Waar zie je die sub2000|?
Vergeet vooral Jaques Herb niet!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
volgend uur trouwens Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)![]()
It's not unusual van Tom Jones.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Ole het volgende:
oordeel zelf http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926
jah okeej, maar ben een vaste chatter op radio 2, lees t gastenboek en hier dus en veelal hoor ik dezelfde geluiden bij nrs als dat van ali b, ik denk dat de mensen die daarop stemmen t gewoon niet durven toe te gevenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef demins het volgende:
[..]
Toch zou dat best kunnen... De vertekening zit hem er vooral in dat je niet de mening peilt van een steekproef maar alleen de mening van de mensen die stemmen.
Klinkt veel beter dan die shit van vandaag . . .quote:
oeh die mag wat mij betreft linea recta de top 100 inquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
volgend uur trouwens Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)![]()
ik heb het geprobeerd op die chat, maar vind het veel te snel gaan daar. bovendien is het nogal incrowd geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jah okeej, maar ben een vaste chatter op radio 2, lees t gastenboek en hier dus en veelal hoor ik dezelfde geluiden bij nrs als dat van ali b, ik denk dat de mensen die daarop stemmen t gewoon niet durven toe te geven![]()
jah klopt, s nachts is t gezelliger, is t rustigerquote:Op donderdag 28 december 2006 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd op die chat, maar vind het veel te snel gaan daar. bovendien is het nogal incrowd geloof ik.
Die vergeet ik liever wel, als je het niet erg vind.quote:
Nee, dat is 'The day before you came' al, waarop ik ook heb gestemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef paddy het volgende:
En toch is Eagle het mooiste nummer van ABBA
Jermaine Jackson & Pia Zadora ~ When The Rain Begins To Fallquote:Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
It's not unusual van Tom Jones.
Evelyne van Bert de Coninck.
Ca plane pour moi van Plastic Bertrand.
(En Motherland van Natalie Merchant, maar dat kent verder toch niemand, dus dat is minder verrassend.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |