Oh ja!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
Jealous guy![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze versie beter vind dat het origineel . . .![]()
Nou neequote:Op donderdag 28 december 2006 17:18 schreef Homdeck het volgende:
Dirt is het eerste jaar dat de versie van John Lennon hoger staat dan deze. En terecht [afbeelding]
niet mee eens, al is het wel mooiquote:Op donderdag 28 december 2006 17:17 schreef ThunderChild het volgende:
Jealous guy![]()
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze versie beter vind dat het origineel . . .![]()
onbegrijpelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Ah nee he, die vieze irritante Ali B hierna!
Kan ik verder met stofzuigenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Wat zijn dat voor malloten die op zulke bagger stemmen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef Djeez het volgende:
Dezelfden als die op Alycia Keys en Atomic Shitten stemden...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor malloten die op zulke bagger stemmen ?![]()
![]()
Als je over twee nummers maar weer van de partij bent, dan komt ons aller André Hazes weer langs!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef Ole het volgende:
Je kunt daarna ook nog wel even doorgaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |