Ik krijg nog altijd van Still loving you kippenvel. Is ook een erg mooi nummer. Wind of change is ook goed te doen hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Still Loving You vind ik wel mooi, maar van Wind of Change krijg ik jeuk
De Ketchup song ookquote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Madonna met Holliday staat in de subtop 2000Ik vrees het ergste !
Toch zou dat best kunnen... De vertekening zit hem er vooral in dat je niet de mening peilt van een steekproef maar alleen de mening van de mensen die stemmen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zoals ik gisteravond al zei, ik geloof niet dat t smurfenlied meer stemmen heeft gehaald dan bijv radiohead
http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef satecl het volgende:
Waar zie je die sub2000|?
Vergeet vooral Jaques Herb niet!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
volgend uur trouwens Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)![]()
It's not unusual van Tom Jones.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Ole het volgende:
oordeel zelf http://top2000.radio2.nl/2006/page/nieuws/109926
jah okeej, maar ben een vaste chatter op radio 2, lees t gastenboek en hier dus en veelal hoor ik dezelfde geluiden bij nrs als dat van ali b, ik denk dat de mensen die daarop stemmen t gewoon niet durven toe te gevenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef demins het volgende:
[..]
Toch zou dat best kunnen... De vertekening zit hem er vooral in dat je niet de mening peilt van een steekproef maar alleen de mening van de mensen die stemmen.
Klinkt veel beter dan die shit van vandaag . . .quote:
oeh die mag wat mij betreft linea recta de top 100 inquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef borisz het volgende:
volgend uur trouwens Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)![]()
ik heb het geprobeerd op die chat, maar vind het veel te snel gaan daar. bovendien is het nogal incrowd geloof ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jah okeej, maar ben een vaste chatter op radio 2, lees t gastenboek en hier dus en veelal hoor ik dezelfde geluiden bij nrs als dat van ali b, ik denk dat de mensen die daarop stemmen t gewoon niet durven toe te geven![]()
jah klopt, s nachts is t gezelliger, is t rustigerquote:Op donderdag 28 december 2006 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb het geprobeerd op die chat, maar vind het veel te snel gaan daar. bovendien is het nogal incrowd geloof ik.
Die vergeet ik liever wel, als je het niet erg vind.quote:
Nee, dat is 'The day before you came' al, waarop ik ook heb gestemd.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:47 schreef paddy het volgende:
En toch is Eagle het mooiste nummer van ABBA
Jermaine Jackson & Pia Zadora ~ When The Rain Begins To Fallquote:Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
It's not unusual van Tom Jones.
Evelyne van Bert de Coninck.
Ca plane pour moi van Plastic Bertrand.
(En Motherland van Natalie Merchant, maar dat kent verder toch niemand, dus dat is minder verrassend.)
Straks is weer die hele Top 2000 weer voorbij, dan val ik weer in een zwart gat . . .quote:
quote:Dit uur
1017
Cream - Sunshine of your love (1968)
1016
Donna Summer - State of independence (1982)
1015
Robert Cray Band - Right next door (Because of me) (1987)
1014
Sparks - This town ain't big enough for the both of us (1974)
1013
Jefferson Airplane - Somebody to love (1970)
1012
Brian May - Too much love will kill you (1992)
1011
Phil Lynott - Old town (1982)
1010
Linda Ronstadt - Blue bayou (1977)
1009
Doors - Love her madly (1971)
1008
Sweet - Love is like oxygen (1978)
1007
Eros Ramazzotti & Tina Turner - Cose della vita (1998)
1006
Beatles - Girl (1965)
1005
Sam Cooke - Wonderful world (1960)
Jon en Vangelis die een foute discoknaller schrijven?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:08 schreef Homdeck het volgende:
Toffe muziek dit.
hierna weer een foute discoknaller![]()
Het is natuurlijk geen Ali B.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:10 schreef PH52 het volgende:
WTF, wordt-ie halfin afgebroken ???
ongetwijfeld, volgens mij heeft ze alleen foute nummers.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jon en Vangelis die een foute discoknaller schrijven?Maar La Summer heeft zeker foutere nummers gemaakt.
Bert Kranenbarg kende die versie kennelijk ookquote:Op donderdag 28 december 2006 18:12 schreef PH52 het volgende:
Shablam idi shablam ida
Shablam idi shablam ida
Shablam idi shablam ida
ik verztond altijd:
Ze komme nie, ze komme wel enz.
![]()
quote:Sparks - This town ain't big enough for the both of us
Zoo time is she and you time
The mammals are your favorite type and you want her tonight
Heartbeat, increasing heartbeat
You hear the thunder of stampeding rhinos, elephants and TACKY tigers
This town ain't big enough for the both of us
But it ain't me who's gonna leave
Flying, domestic flying
And when the stewardess is near, don't you show any fear
You are a khaki-colored bombardier,
it's Hiroshima that you're nearing
Daily, except for sunday
You dawdle into the cafe, where you meet her each day
As twenty cannibals have hold of you, they need their protein just like you do
Shower, another shower
You've got to look the best for her and be clean everywhere
The rain is pouring on the foreign town, the bullets cannot cut you down
Census, the latest census
There'll be more girls who live in town, though not enough to go around
You know that this town isn't big enough, not big enough
For the both of us
This town isn't big enough, not big enough for the both of us
And I ain't gonna leave
Frack . . .quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
Ik heb alle teksten van dit uur al onder de knop![]()
Ideaal!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik heb alle teksten van dit uur al onder de knop
Daarna is het niet afgelopen, hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik heb alle teksten van dit uur al onder de knop
Nee, dan hoeven er nog maar 77 uurtjes gevuld te wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Daarna is het niet afgelopen, hoor!![]()
Dit nummer moet jou toch ook aanspreken ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Daarna is het niet afgelopen, hoor!![]()
Ben ik er niet . . .quote:
Wel het mooiste kapsel uit de pophistorie wat mij betreft. En ook al 30 jaar hetzelfde.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef nipeng het volgende:
Dit vind ik toch wel een heel erg afgrijselijk nummer.
Ik denk het wel. Door alle liefde=seks kreeg hij aids.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:
Zou-ie dat nummer voor Freddy geschreven hebben ?
Freddiequote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef PH52 het volgende:
Zou-ie dat nummer voor Freddy geschreven hebben ?
nee joh Phil Lynott is ook geweldig. verkracht door de corrsquote:Op donderdag 28 december 2006 18:29 schreef Djeez het volgende:
En hierna is het weer aftellen tot The Doors...
Zeker weten...Roger Taylor met i'm in love with my car was ook super.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:27 schreef Ferdo het volgende:
Het bewijs dat Freddie niet de enige goede zanger was van Queen.
Somebody to Love?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dit nummer moet jou toch ook aanspreken ?
Die Jim M had kennis aan Talitha ?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:40 schreef demins het volgende:
Maar dit dan weer wel! Don't you love her madly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |