Tanita Tikaram - Twist in my sobrietyquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:26 schreef HeyFreak het volgende:
ik zoek een nummer en het bekendste stuk daarvan is een stukje dat gespeeld word met een klarinet o.i.d. Het is een rustig liedje en het klarinetstukje gaat ongeveer zo:
pa-pa-pa-papadaaa (3x)
paaaadaaaaaaa
Beethoven - Moonlight Sonataquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe heet het piano nummer in het begin van de sport1 filmpje?
Dan moet je er vooral doorheen gaan lullenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef T.Z.T het volgende:
weet iemand hoe dit numer heet...sorry voorslechte geluidsopname
Thnx
Snow patrol - chasing carsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:56 schreef kriele het volgende:
Welk nummer zit er in het voorstukje van 'Grey's Anatomy' deze week, uitgezonden op tv?
Dit is die reclame, maar ik weet nog steeds niet welk nummer het is. Iemand een idee?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef SneakyViper het volgende:
Ik hoorde net de reclame voor Van Speijk, een of andere serie op Talpa ofzo, maar daarin zat dus op de achtergrond een nummer, wat ik herkende van een paar games ofzo, maar ik kon niet meer op de titel of de artiest van het nummer komen. Ik zou graag dus wel weten van wie dit nummer is of hoe het heet
![]()
take that - patientequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:27 schreef outcast_within het volgende:
euhw boyband ofzo... ging iets van...
look at you
look at me
nunununu
still the same
edit: herinner me nog een stukje: it aiiiiin't easy
Die vraag was op zich al eerder gesteld, een pagina eerder..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:56 schreef kriele het volgende:
Welk nummer zit er in het voorstukje van 'Grey's Anatomy' deze week, uitgezonden op tv?
The Fratellis - Chelsea dagger.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:22 schreef dome het volgende:
ik zoek een nummer van een engelse band. en het is daar een populair nummer in de pubs
dit wordt zo gezongen, op een vrolijk deuntje
tededad tededad tededad tedededededad
en dit een paar keer achter elkaar.
ik hoorde het vorige week op mtv, en ergens in een tv programma.
Ocean Colour Scene - Hundred Mile High Cityquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef SneakyViper het volgende:
[..]
Dit is die reclame, maar ik weet nog steeds niet welk nummer het is. Iemand een idee?
Whitesnake - Here I Go Again?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef Roosje11 het volgende:
hai, ik ben op zoek naar twee nummers:
van een heb ik de clip gezien maar kon er niet achter komen hoe het nummer nou heette, maar het is een beetje een rock nummer en er komt de zin in voor: here it comes again, of here it goes again ofzo. Ik bedoel niet die clip met die 4 mannen op die loopband. In de clip zie je de hele tijd close-ups van mensen hun gezichten die het nummer meezingen. De clip is zwartwit.
Iemand een idee? Thx!
nee...dit nummer is het niet. Ik denk dat het ook een iets nieuwer nummer is. iemand nog suggestions?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |