The Fratellis - Chelsea Dagger?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef Tjahzi het volgende:
ik zoek een nummer, meerdere mannen zingen het .
padada .. padada pada dada da
refrein door een zanger.. heel engelstalig.
iets van "as i was dancing late last night oooh oh ... en verder.
heel vaag maar leuk zuip nummer :p
iemand?
Is 't een engelstalig rocknr??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef Tjahzi het volgende:
iemand?
Outwork- Electro- (Cube Guys Remix)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef Tjahzi het volgende:
iemand?
En als je nu weet uit welke films ze komen: Ga je naar www.IMDB.com zoek je op die film(s) ga je in de linker kantlijn naar soundtrack en kijk je daar even rond, grote kans dat ze dr bij staan...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:47 schreef Scarafax het volgende:
Ik zoek de titel van twee nummers!
Het zijn Italiaanse/Siciliaanse volksliederen.
Worden vaak gebruikt in Mafia films en dergelijke.
Weet iemand hoe de nummers heten?
Nummer 1 - Nummer 2
Wie kan me aan de titels van deze nummers helpen?
Overigens sorry voor slechte kwaliteit van de samples... geript uit een film.
Voor degene die proberen, of die het weten en mij vertellen: Bij voorbaat dank!![]()
DJ Basik - Kingpin denk ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef naittun1 het volgende:
Ik zoek de titel van een jumpstyle nummer waarin deze tekst voorkomt:
You are the coke that i do an the bitches i screw ,
Wel i got six little friends that are al faster than you . I am the king pimp dog way ahead of your king ; So take a hayk some before i pump some lead in your brain ....
lead in your brain
lead in yur brain
You are the coke that i do and the bitches i screw....
Kan m alleen nergens vinden.
Al lang gedaan uiteraard... maar staat niets bij... ken 3 films waar de nummers in voorkomen, maar alle 3 hebben niets staan erbij op IMDB.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
En als je nu weet uit welke films ze komen: Ga je naar www.IMDB.com zoek je op die film(s) ga je in de linker kantlijn naar soundtrack en kijk je daar even rond, grote kans dat ze dr bij staan...
Was geen aanval maar niet iedereen kijkt daar namelijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:21 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Al lang gedaan uiteraard... maar staat niets bij... ken 3 films waar de nummers in voorkomen, maar alle 3 hebben niets staan erbij op IMDB.
Gary Jules - Mad World (tears for fears cover)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:13 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Iemand enig idee wie de artiest en wat de titel is van dat rustige nummer dat een tijdje terug veel op de radio met in het refrein iets van; "it's a mad (of sad) world"????
Haha zo vatte ik het ook niet op hoor... maar had dus al gekeken daar. De nummers komen onder andere voor in The Godfather, The Last Don, La Bella Mafia, Mafia. Naar verluid ook kort fragment in Once Upon A Time In America, maar dat kan ik mij niet herinneren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was geen aanval maar niet iedereen kijkt daar namelijk![]()
Welke films trouwens?
Te gek! Die bedoelde ik inderdaad! Thnx!quote:Op zondag 31 december 2006 18:52 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je The Fratellis met Chelsea Dagger!!
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef Sender_ het volgende:
Ik had hem in de vorige topic al gevraagd en volgens mij is het hetzelfde nummer als die Snadrem zoekt.
Ik ben opzoek naar een spaanstalig Salsa achtig nummer, het lijkt vrij veel op iets van Gloria Estefan.
Het is heerlijk swingend nummer om op te dansen.
Er komt ook een stukje engels in het refrein in voor namelijk: Get ready, get ready to go.
Welk nummer is dit???
Bodyrox-Yeah Yeah (D. Ramirez Vocal Radio Edit)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:07 schreef Woelli het volgende:
Ik zoek een liedje van een meisje (lijkt een beetje op de stem van Fergie van the black eyed peas)
Ze zingt nothing, nothing en dan de 3de keer heel hoog nog een keer nothing
Dat had ik hierboven ook al gezegdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:02 schreef fredkroket het volgende:
[..]
Te gek! Die bedoelde ik inderdaad! Thnx!
Planet Funk - Chase the Sun, jawoool dat is hemquote:Op maandag 1 januari 2007 22:52 schreef satecl het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet die je telkens op het einde van elke set hoort bij Darten, nu te zien op SBS6...??(het hele publiek 'zingt/schreewt' mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |