lil louis - french kissquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:20 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe heette dat liedje ook alweer uit begin jaren negentig geloof ik met die clip met een konijntje.Het was zo*n duracel konijnte en hij sloeg steeds op de bekkens en dat in dat nummer werd de hele tijd gekreunt.
4 = Celine Dion - Pour que tu m'aime encore (of zoiets)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Ik zoek een aantal nummer naar de hand van intro's. Er zijn er een aantal waar ik niet kan opkomen of gewoon simpelweg niet weet. Nu doe ik dus een beroep op jullie muziekkennis:P
Hier zijn de intro's:
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7 (deze ligt echt op het puntje van m'n tong)
Nummer 8
Nummer 6?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:42 schreef DaFan het volgende:
6 = I bet you look good on the dancefloor - Arctic monkeys
Zoietsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef jerver73 het volgende:
Laat je ons nou je muziekquiz oplossen... ??
het is mardy bum van de arctic monkey'squote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Nummer 6?Volgens mij klinkt I bet you look good on the dancefloor heel anders
2 is Boyzone-Wordsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
Ik zoek een aantal nummer naar de hand van intro's. Er zijn er een aantal waar ik niet kan opkomen of gewoon simpelweg niet weet. Nu doe ik dus een beroep op jullie muziekkennis:P
Hier zijn de intro's:
Nummer 1
Nummer 2
Nummer 3
Nummer 4
Nummer 5
Nummer 6
Nummer 7
Nummer 8
Welke zoek je? Ik heb nl. wel wat mixes.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef SuperFruitig het volgende:
een fatsoenlijke clubmix van Masters at Work - Work iemand? (ik hoorde gister iets tofs maar ik weet niet hoe en wat en tot nu toe alleen maar bubbling gevonden)
gewoon een beetje een toffe ( iets grauwere / meer bas - minder bubbling )quote:Op zondag 7 januari 2007 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Welke zoek je? Ik heb nl. wel wat mixes.
ik heb o.a Roman Flugel vs Masters at Work- Geht's Noch (Jolly Work remix)quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gewoon een beetje een toffe ( iets grauwere / meer bas - minder bubbling )
msn ff anders
roman flugel - geht s noch misschien..quote:Op zondag 7 januari 2007 00:46 schreef stavast het volgende:
maar nu zoek ik ook een nummer dat ik al 2 keer in de discotheek heb gehoort het is een dans nummer dat werkt naar een climax en dan hoor je opeens
tu tu tu tu tuuuuuu tu tu tu tu tuuuuuuuuu
dat getuut wordt gedaan met een soort serine, of iets hoge toon, geen bass ofzo. laatste keer hoorde ik het in de filemon in utrecht
deze is ook vet.. misschien heb ik het een beetje onduidelijk omschreven, want toen ik het terug las snapte ik er ook geen ene fuck meer van..quote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef jerver73 het volgende:
[..]
roman flugel - geht s noch misschien..
Ik hoorde vlak voor 2en een mix van Carl Cox dus vrij lastig om erachter te komen van wie een nummer in die mix is (of hoe uberhaupt de mix heet)quote:Op zondag 7 januari 2007 01:59 schreef Shirley het volgende:
En degene die je nu hoort???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |