Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechterquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef Christine het volgende:
Maak protest. Ik neem aan dat je het flesje niet aan het opdrinken was?
Openbaar dronkenschap?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechter![]()
Waar heb je he gedronken?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom moet ik daarvoor voor de rechter![]()
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ts, zit er niet nog een heel verhaal achter?
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.
Nee dat stelt niks voor, stelletje grapjassen, die lui van de pliesiequote:Op donderdag 28 december 2006 13:05 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Toendertijd moest ik instappen (in een politie auto) en ben er nogal tegenin gegaan. Maar verder niks bijzonders.
Nee, hij dronk het flesje.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef kollie het volgende:
Paupers die op straat bier aan het drinken![]()
Van een gesloten flesje bier drinken lijkt me inderdaad nogal lastig...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:02 schreef NeoTribalist het volgende:
Ja, krijg ik een dagv. voor het drinken van een (geopend!!) flesje bier op een door het hof aangewezen gebied.
WTF![]()
Zo stond het in die briefquote:Op donderdag 28 december 2006 13:11 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Van een gesloten flesje bier drinken lijkt me inderdaad nogal lastig...
Ik stond met bier voor een kroeg.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:15 schreef AcidBurner het volgende:
LOL! lees ik dat nu echt goed??? mag je in Nederland niet met bier over straat? wat een kneusjes zijn jullie toch aan het worden!! ... LOL! ik dacht dat alleen de Amerikanen zo dom waren...
als je betaald hebt komt er ook geen deurwaarder ... bovendien zou je ook geen dagvaardiging krijgen als je de boete voldaan hebt (meestal dat nl. een schikkingsvoorstel)quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik ben er verbaal tegenin gegaan, daar is toch niets mis mee. Ik heb trouwens wel een boete gekregen (en betaald... 60 euro). Nooit een verhoging, nooit een deurwaarder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |