quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:58 schreef Poerkie het volgende:Ik koop altijd een heel lot met jackpot. Je zal hem maar net een groot bedrag winnen en je hebt een half lot...
Overigens zit mijn lot nog fijn in het doosje en gaat pas op 1 januari open.
Ik heb een half lot en 1 heel lot.
Win ik met het halve lot de jackpot ( Dat rijmt ook nog ) dan ben ik tevreden met wat ik krijg.
Tevreden zijn met wat je krijgt is ook wel eens goed om te doen.
Pas geleden had ik in de Nederlandse lotto 4 gratis rijtjes en 1 euro. Ik zei tegen de lotto-winkel van, 1 euro ben ik tevreden mee. Nu is het 1 euro straks is het de jackpot.
4 gratis rijtjes en 1 euro verdienen met 2-4 rijtjes invullen is al een prestatie an sich. ( weet niet meer hoeveel rijtjes het waren en weet ook niet wanneer je een gratis rijtje krijgt, volgens mij krijg je een gratis rijtje bij 0 juist ingevuld of niet? Of is dat bij 2 of 3 of 1?)
Als je meteen voor de jackpot gaat dan zijn je kansen volgens mij ook kleiner dat je gaat winnen.
Bij het invullen van lotto moet je leren van het invullen en van de ballen die vallen. De lotto inzien dus. Heb een tijd terug met aangetrouwde familie gesproken daarover, de lotto inzien en weten hoe de lotto werkt.
En daar heb ik het bij de lotto-boer dus ook over. En het is mogelijk. Maar goed, dat kan jaren duren.
Ik denk dat ik het lot eruit haal dit keer, eindcijfer 4 en een half lot. Ik ga niet uit van de jackpot nu. Het is mogelijk maar ik denk dat het zo is dat ik mijn kansen te hoog doe inschatten als ik nu uitga van de jackpot.
Pokeren heb je nog. Pokeren doe ik nu vaker en ik haal vaker de flush. De mensen waar ik mee aan het pokeren was die kregen nooit een flush. Ik had bijna 10 keer een flush te pakken en ook bijna 2 keer een street flush
Geluk kun je afdwingen is mijn motto. Of is het afdingen
![]()
Geluk naar je toe trekken door actief bezig te zijn met de loten en het lot. De loten die je invult en het lot dat je als mens gekregen hebt toen je geboren werd.
De een gaat fout met zijn lot om en springt van een flat als het even tegen zit, de ander gaat proberen om er een winnend lot van te maken
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.