Beetje laat he? Zoiets moet je echt een week van te voren aanvragen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En waarom neem je dan vanaf nu geen vrije dag?
Oh? Ik neem altijd vrij wanneer ik daar zin in hebquote:Op donderdag 28 december 2006 09:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Beetje laat he? Zoiets moet je echt een week van te voren aanvragen.
Omdat je nu wel gewoon rustig op je werk kan komen en er totaal geen spits is?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef PDOA het volgende:
Waarom heb ik niet gewoon een vrije dag opgenomen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef PPL het volgende:
Ik neem mijn vrije dagen liever op als ik ze nodig heb.
Bovendien kan ik nu tenminste op mijn gemak internetten zonder dat m'n vrouw begint te zeuren dat ik koffie moet komen drinken, boodschappen doen, zoon een luier geven, stofzuigen, olie verversen, de berging behangen en meer van dat soort zaken waar ik geen zin in heb.
doet half Nederland hoor.... wacht maar tot je vrouw en kinderen hebt...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
Naar je werk gaan om thuis te ontvluchten.
ohwquote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
doet half Nederland hoor.... wacht maar tot je vrouw en kinderen hebt...
Ja heerlijk joh... beetje tot rust komen na al de hectiek tijdens de kerstdagen.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
Uitdagingen genoeg hier hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:03 schreef Bolter het volgende:
En daarna maar gaan zeuren dat je te weinig verdient en dat de politiek enkel mensen die veel verdienen helpen. Snap echt niet dat mensen er mee gekomen. Is het dan zo lastig om werk met een uitdaging te vinden of extra te studeren?
idd: hoe kansloos kan je zijn...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 10:03 schreef Bolter het volgende:
En daarna maar gaan zeuren dat je te weinig verdient en dat de politiek enkel mensen die veel verdienen helpen. Snap echt niet dat mensen er mee gekomen. Is het dan zo lastig om werk met een uitdaging te vinden of extra te studeren?
Dat is juist het hele 'probleem'.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:09 schreef HeatWave het volgende:
PPL.
Kent U die uitdrukking: get a life?.
weinig reistijd, 32 minuten vandaag maar,quote:Op donderdag 28 december 2006 09:52 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Omdat je nu wel gewoon rustig op je werk kan komen en er totaal geen spits is?
Btw, ben wel blij dat ik vrije dagen heb, ik kan er ook niet tegen dat je werk moet gaan zoeken.... behalve dan als ik had kunnen fokken op het werk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |