Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Maastrix het volgende:
ik ben echt een ict-er van de overheid haha. zit bij het openbaar ministerie en ministerie van justitie. Ben ik nu dubbel lui?:P
quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:57 schreef Maastrix het volgende:
ik ben echt een ict-er van de overheid haha. zit bij het openbaar ministerie en ministerie van justitie. Ben ik nu dubbel lui?:P
Nee, maar wel over subsidies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Het had toch gekund?
Net als Maastrix (afgaande op zijn profiel).
Maareh, je bent toch niet van "Leuker kunnen we het niet maken..."?
Net weer een substantieel deel van mijn salaris aan moeten afstaan vanwege dertiende maand, vakantiegeld enzo.
Ik word daar altijd zo chagerijnig van.
Ja maar ik heb die boom nu ondertussen wel gezien. En de leuken vrouwen waar ik ook uitzicht op had zitten er sinds een interne verhuizing niet meer dus dat helpt ook niet, van mij mogen ze wel een nieuwe boom gaan planten ofzo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:58 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Veel uit het raam kijken zeker?
Helaas.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, maar wel over subsidies.(en TERUGVORDERINGEN daarvan.
)
![]()
Nog een ICT-er.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*.
Dit gaat echt een slaapverwekkende dag worden.
quote:
Onder een steen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:09 schreef Maastrix het volgende:
soms vraag je echt af waar mensen de afgelopen 20 jaar gezeten hebben ofzo
[gratis tip on]quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:21 schreef PPL het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat ze dan bellen en denken dat ze de afdeling Training en Opleiding aan de lijn hebben?
"Hoe kan ik in Word een zin centreren"
"Hoe kan ik een macro opnemen in Excel?"
Alsof het mijn fokking probleem is dat ze hebben gelogen op hun CV dat ze dat programma al jaren gebruiken en er veel ervaring mee hebben.
kan je ze natuurlijk ook gewoon even helpen...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef PPL het volgende:
Hier ook geen reet te doen.
Maar beetje surfen dus enzo...
Ja zeg... daar zit ik hier niet voor hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
mischien gaan mensen je dan ook aardig(er) vinden...
Kom jij ook met oplossingen aan van: "Probeert u het eens op een andere PC"? Moet ik dan op de werkplek van een collega gaan zitten ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja zeg... daar zit ik hier niet voor hoor.
Heeft u geprobeerd om uw systeem te herstarten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:42 schreef HPoi het volgende:
[..]
Kom jij ook met oplossingen aan van: "Probeert u het eens op een andere PC"? Moet ik dan op de werkplek van een collega gaan zitten ?![]()
Dat heb ik dan al minstens 4X gedaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Heeft u geprobeerd om uw systeem te herstarten?
Als u dat eerst doet, belt u mij daarna eens terug.
[afbeelding]
Als mensen mij benaderen met een probleem dat bij mij thuis hoort, dan help ik ze uiteraard.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:43 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee, maar zo een mooie invulling van "Virtue" zijn toch![]()
Oh wacht dat staat er alleen voor de sier...sorry
Okee, je bent een goed mens! huldequote:Op vrijdag 29 december 2006 09:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Als mensen mij benaderen met een probleem dat bij mij thuis hoort, dan help ik ze uiteraard.
Op dagen als vandaag, wanneer ik zoveel tijd over heb, zal ik uiteraard een collega ook wel helpen als die een ander vraagje heeft.
i teek it bekquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:53 schreef PPL het volgende:
Zal ik straks de proxy eens down halen?
Gewoon voor de gein?
Weet niet. Effe bellen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:57 schreef Maastrix het volgende:
connecteren,, is dat een woord? xD
quote:
Jij wint.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:56 schreef Maastrix het volgende:
hahaha:p als ik hier de netwerkverbindingen en straalverbindingen perongeluk uit laat vallen (A) dan is het niet alleen dit gebouw die last heeft van de storing maar alle gebouwen van justitie in heel nederland, denk dat het beter is als het maar lekker blijft draaien hier:p maar hoe groot is het bedrijf waar je in werk dan ppl? dan kan ik en schattig maken:P
Naar huis!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:56 schreef HPoi het volgende:
[ Vrijdag 29 december 2006 ] Printer storing
Momenteel zijn er problemen met de printers die op de Alfonsino staan. Voor het printen dient u als tussentijdse oplossing een printer te connecteren middels powerprint waar "Dageraad" achter staat.
Ja zeg!!, Die ICT doet zijn werk ook niet goed. Ik kan niet werken zo hoor.![]()
In België iig welquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:57 schreef Maastrix het volgende:
connecteren,, is dat een woord? xD
Misschien kan ie de helpdsk ff bellen om te vargen hoe dat nu eik werkt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Smilies zijn niet jouw ding he maastrix?.
Toch nog iets dat werkt vandaag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:06 schreef HPoi het volgende:
Helaas print ik op een werkende printer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |