vergeet smith sr. niet. hoe hij zijn personage neerzette was fabelachtig. persoonlijk vind ik dit zijn beste rol tot nu toe.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:51 schreef SunChaser het volgende:
Beetje Ware Woensdagavonddrama. Maar t zoontje van Smith speelt wel goed.
zijn kapsel is nou ook niet naar huis te schreeuwenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:59 schreef Space-Chinees het volgende:
Overigens moest ik in het begin er wennen aan "Will Smith met een snor"![]()
Het staat em echt niet....
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beetje jammer van de spelfout i/d titel van de film..
Bron.quote:The spelling error in the title is intentional: it refers to an important scene in the movie, in which children are writing words such as Happyness on the wall, and is mentioned to them it doesn't matter how it is spelled.
Nee klopt. Maargoed, het woord komt wel vrij vaak terug.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die scene zit alleen niet in de film
Ja, idd tegen muur van de schoolquote:Op zondag 14 januari 2007 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee klopt. Maargoed, het woord komt wel vrij vaak terug.
Klopt. En ik geloof dat op t einde van de film Smith nog een keer zegt dat t niet uitmaakt hoe je t schrijft, als je t maar bent. Zoiets.quote:
Het staat inderdaad op die muur van die school. Maar W. Smith zei toch ook op een gegeven in een scene dat z'n zoon op een school zat waar ze het woord Happyness niet goed kunnen spellen.quote:
Correct.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef Lamon het volgende:
Goed gespeeld en geproduceerd enzo, maar zoooooooh melodramatisch en manipulatief.
Goed voorbeeld van een film die je een brok in je keel geeft terwijl je tegelijkertijd volledig bewust bent van het feit hoe uitgerekend de film wel niet is.
Dus best mooi, maar na 1 keer kijken nooit meer zien en zeker nooit kopen, wat mij betreft..
Zo goed met cijfers is ie dan ook weer nietquote:Op zondag 28 januari 2007 09:51 schreef SunChaser het volgende:
Het is wel grappig om te lezen dan die man nu 4 rolexen tegelijk draagt om maar altijd de openingstijden van de wereldwijde beurzen te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |