Het boeit me eigenlijk niet dat hij van F komt, het boeit me meer dat het altijd een teringventje is geweest. Dat moeten we niet willen. Dit wordt weer een soort drama. Dat voel ik gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Leonardo? Vinden jullie het niet vervelend dat ie van Feyenoord afkomstig is?
De boog kan niet altijd gespannen zijn hè...quote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef twi het volgende:
[..]
Geef ons de oude vertrouwde Dylan Dog es terug. Subtiele cynische posts zijn veel leuker daan deze over-the-top zooi
Ja hoor, we hebben 10 punten meer dan vorig jaarquote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen zijn hè...
Maar goed, ik stop al.
Hebben jullie nog vertrouwen in Ten Cate?
Altijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben jullie nog vertrouwen
Zou niet weten waarom je niks ken zeggen haha.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sloeg nergens op, snap ook niet goed waarom ze naar boven gingen en er is ook geen klap gevallen. Verder zal ik m'n mond er maar over houden. (ik stond overigens niet waar die gast stond, paar rijen lager en meer naar het midden)
Jij hebt het niet zo op die Leonardo volgens mij he Erwt..?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Op de regionale tv komt zondag een documentaire over Leonardo toen hij 12 was en nog in Brazilie woonde. In een voorstukje zie je hem al weer schelden omdat hij z'n zinnetje niet krijgt.
Dat is een juiste observatiequote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op die Leonardo volgens mij he Erwt..?![]()
Als Feyenoord nou nummer 1 was, dan denk ik dat het niet zo op prijs werd gesteld. Maar hij heeft ook een tijdje bij NAC gevoetbald, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Leonardo? Vinden jullie het niet vervelend dat ie van Feyenoord afkomstig is?
Interesseert me weinig. Hij is van fnoord afkomstig maar verder heeft ie weinig met die club. Zolang hij zich bij ons inzet en mentaliteit en inzet toont is ie welkom. Maar zn capsones moeten wel heel gauw verdwijnen, daar heb ik echter wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef TC03 het volgende:
Zes maanden.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Als Feyenoord nou nummer 1 was, dan denk ik dat het niet zo op prijs werd gesteld. Maar hij heeft ook een tijdje bij NAC gevoetbald, dus dat valt wel mee
quote:Ajax laat stadion bouwen in Kaapstad
Ajax laat een stadion bouwen in een arme woonwijk in Kaapstad. Het stadion wordt de nieuwe thuishaven van Ajax Cape Town, de satellietclub van de Amsterdamse club.
Bij de financiering ervan werkt Ajax samen met verscheidene multinationale bedrijven en de plaatselijke overheid. Het initiatief maakt deel uit van een omvangrijk sociaal project, dat tijdens het komende trainingskamp van de club in januari wordt afgetrapt.
“We willen die club een ziel geven”, zegt algemeen directeur Maarten Fontein tegenover het Algemeen Dagblad. “Daarom laten we het stadion bewust bouwen in een arm gedeelte van Kaapstad, waar voetbal een heel belangrijke plaats inneemt in de samenleving.”
“De club moet dicht bij de bevolking staan. En niet, zoals nu, zijn thuisbasis hebben in een rijke wijk waar de mensen vooral van rugby en cricket houden. Ajax Cape Town moet heel toegankelijk worden.”
De bouw van het stadion is echter niet het enige project wat Ajax in gedachten heeft. Tijdens het trainingskamp van 8 tot en met 17 januari opent de club met de Johan Cruijff Foundation een Cruijff Court-voetbalpleintje in het grote wijk Khayelitsha, waar bovendien ook een stadion zal worden gebouwd.
“Daarnaast zijn er plannen voor een school”, vervolgt Fontein. “We hopen de opleiding te verbeteren, maar ook het voedsel voor de mensen en de sportfaciliteiten in het township. Het is een groot project, waarbij diverse partners betrokken zijn.” Hoe groot het stadion exact zal worden, staat nog niet vast. ”We zijn nog in gesprek met de diverse partijen, dat hangt van een aantal factoren af. Maar dit plan is zeker geen luchtkasteel, het is heel zorgvuldig uitgewerkt. Dat het stadion er komt, is zeker. De plek is al vastgelegd.’’
Fontein benadrukt dat naast het sociaal-maatschappelijke belang van het project, ook sportief gezien de nodige vruchten zal opleveren. “Als Ajax Cape Town een succesvolle en bloeiende club wordt, is de kans groter dat er talentvolle spelers doorstromen. Maar ons eerste doel is om Ajax Cape Town dusdanig te herpositioneren, dat het een voetbalclub wordt met een ziel. Een club van de mensen.’’
Wat wil je in A'dam hebben dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:
[..]. Kunnen ze de ArenA niet naar Kaapstad gooien?
Kloptquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jaar toch? Na de winterstop tot deze winterstop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |