abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 20:21:51 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44804321
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Leonardo? Vinden jullie het niet vervelend dat ie van Feyenoord afkomstig is?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44804509
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Leonardo? Vinden jullie het niet vervelend dat ie van Feyenoord afkomstig is?
Het boeit me eigenlijk niet dat hij van F komt, het boeit me meer dat het altijd een teringventje is geweest. Dat moeten we niet willen. Dit wordt weer een soort drama. Dat voel ik gewoon.
pi_44804559
(Wat heerlijk zou het zijn als ie opeens los komt)
  donderdag 28 december 2006 @ 20:30:58 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44804656
Dat 'ie een jankzak is irriteert me inderdaad meer dan die handvol mislukte wedstrijdjes voor Feyenoord. Knopper is ook opgeleid bij Feyenoord. Heb jij geen problemen met Biseswar?

Natuurlijk heeft Leonardo wel wat wedstrijden gespeeld in het eerste, maar in de laatste 4 jaar zijn dat er 11. Als het nou Paauwe zou zijn...
pi_44804658
Op de regionale tv komt zondag een documentaire over Leonardo toen hij 12 was en nog in Brazilie woonde. In een voorstukje zie je hem al weer schelden omdat hij z'n zinnetje niet krijgt.
Houd van een lijntje.
pi_44804687
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef twi het volgende:

[..]

Geef ons de oude vertrouwde Dylan Dog es terug. Subtiele cynische posts zijn veel leuker daan deze over-the-top zooi
De boog kan niet altijd gespannen zijn hè...

Maar goed, ik stop al.

Hebben jullie nog vertrouwen in Ten Cate?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 28 december 2006 @ 20:33:32 #132
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44804741
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De boog kan niet altijd gespannen zijn hè...

Maar goed, ik stop al.

Hebben jullie nog vertrouwen in Ten Cate?
Ja hoor, we hebben 10 punten meer dan vorig jaar
Jawel, je keek.
pi_44804848
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben jullie nog vertrouwen
Altijd.

Als dat weg is kunnen we... eh...
  donderdag 28 december 2006 @ 20:43:48 #134
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44805119
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sloeg nergens op, snap ook niet goed waarom ze naar boven gingen en er is ook geen klap gevallen. Verder zal ik m'n mond er maar over houden. (ik stond overigens niet waar die gast stond, paar rijen lager en meer naar het midden)
Zou niet weten waarom je niks ken zeggen haha.

Die 1e knal was naast m'n poten en kwam helemaal niet van boven . En tja op t moment dat die 1e ging dacht iemand anders boven ....hey ik heb ook nog wat afsteken die hap! En tja dat was niet zo goed getimed haha.

Maar voor de rest veel stoerdoenerij met agressie die je vroeger op andere groepen richtte . Pas terecht als het van boven gegooid zou wroden en dat werd het in beide gevallen niet. Ik begreep dat dat 2e ding iedereen in de omgeving zelfs gewaarschuwd was.

Ik vond het voetbal weer belabberd en Babel helemaal. Als er eentje opkomt op rechts in volle vaart zie je die jongen ook amper aansluiten terwijl Sneijder de benen onder z'n lijf vandaan rent . Maar goed halverwege 2e helft hebben we het home maar opgezocht. Daar waar het bier wel goed smaakte en de temperatuur wel fatsoenlijk was.
pi_44805189
Beetje jammer allemaal die agressieve zooi de laatste tijd.....en de sfeer wordt er ook niet bepaald beter op
AFC Ajax
pi_44805268
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Op de regionale tv komt zondag een documentaire over Leonardo toen hij 12 was en nog in Brazilie woonde. In een voorstukje zie je hem al weer schelden omdat hij z'n zinnetje niet krijgt.
Jij hebt het niet zo op die Leonardo volgens mij he Erwt..?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 28 december 2006 @ 20:48:43 #137
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44805286
En terecht.
pi_44805714
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jij hebt het niet zo op die Leonardo volgens mij he Erwt..?
Dat is een juiste observatie
Houd van een lijntje.
pi_44806177
quote:
Als Feyenoord nou nummer 1 was, dan denk ik dat het niet zo op prijs werd gesteld. Maar hij heeft ook een tijdje bij NAC gevoetbald, dus dat valt wel mee
pi_44807182
Ach ik stoor me er weinig aan dat hij wat jaren bij Feyenoord speelde. So what
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44808074
quote:
Interesseert me weinig. Hij is van fnoord afkomstig maar verder heeft ie weinig met die club. Zolang hij zich bij ons inzet en mentaliteit en inzet toont is ie welkom. Maar zn capsones moeten wel heel gauw verdwijnen, daar heb ik echter wel vertrouwen in.
pi_44814039
Dat Ultrasuid er eens een samenvatting opgooit
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:51:20 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44814141
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:15 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Als Feyenoord nou nummer 1 was, dan denk ik dat het niet zo op prijs werd gesteld. Maar hij heeft ook een tijdje bij NAC gevoetbald, dus dat valt wel mee
Zes maanden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44814429
quote:
Ajax laat stadion bouwen in Kaapstad

Ajax laat een stadion bouwen in een arme woonwijk in Kaapstad. Het stadion wordt de nieuwe thuishaven van Ajax Cape Town, de satellietclub van de Amsterdamse club.

Bij de financiering ervan werkt Ajax samen met verscheidene multinationale bedrijven en de plaatselijke overheid. Het initiatief maakt deel uit van een omvangrijk sociaal project, dat tijdens het komende trainingskamp van de club in januari wordt afgetrapt.

“We willen die club een ziel geven”, zegt algemeen directeur Maarten Fontein tegenover het Algemeen Dagblad. “Daarom laten we het stadion bewust bouwen in een arm gedeelte van Kaapstad, waar voetbal een heel belangrijke plaats inneemt in de samenleving.”

“De club moet dicht bij de bevolking staan. En niet, zoals nu, zijn thuisbasis hebben in een rijke wijk waar de mensen vooral van rugby en cricket houden. Ajax Cape Town moet heel toegankelijk worden.”

De bouw van het stadion is echter niet het enige project wat Ajax in gedachten heeft. Tijdens het trainingskamp van 8 tot en met 17 januari opent de club met de Johan Cruijff Foundation een Cruijff Court-voetbalpleintje in het grote wijk Khayelitsha, waar bovendien ook een stadion zal worden gebouwd.

“Daarnaast zijn er plannen voor een school”, vervolgt Fontein. “We hopen de opleiding te verbeteren, maar ook het voedsel voor de mensen en de sportfaciliteiten in het township. Het is een groot project, waarbij diverse partners betrokken zijn.” Hoe groot het stadion exact zal worden, staat nog niet vast. ”We zijn nog in gesprek met de diverse partijen, dat hangt van een aantal factoren af. Maar dit plan is zeker geen luchtkasteel, het is heel zorgvuldig uitgewerkt. Dat het stadion er komt, is zeker. De plek is al vastgelegd.’’

Fontein benadrukt dat naast het sociaal-maatschappelijke belang van het project, ook sportief gezien de nodige vruchten zal opleveren. “Als Ajax Cape Town een succesvolle en bloeiende club wordt, is de kans groter dat er talentvolle spelers doorstromen. Maar ons eerste doel is om Ajax Cape Town dusdanig te herpositioneren, dat het een voetbalclub wordt met een ziel. Een club van de mensen.’’
. Kunnen ze de ArenA niet naar Kaapstad gooien?
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:04:00 #145
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44814494
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

. Kunnen ze de ArenA niet naar Kaapstad gooien?
Wat wil je in A'dam hebben dan?
pi_44814555
Een sfeervol stadion waar weer successen kunnen worden behaald.
pi_44814566
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zes maanden.
Jaar toch? Na de winterstop tot deze winterstop?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:09:05 #148
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44814624
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jaar toch? Na de winterstop tot deze winterstop?
Klopt
pi_44815554
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 29 december 2006 @ 01:59:30 #150
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44815664
Op zuid gooien we vuurwerk gewoon in de gracht(hoewel )
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')