Vette hap, ik vond het gisteren (en das vast psychologisch) om te janken zo koud. Haalt de (eventuele) lol er wel af.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond het qua kou gisteren nog wel meevallen...
Dat komt omdat onze grote vriend charisteas zijn draai heeft gevonden en tegen psv schitterde. Als ie dat tegen ajax had gedaan was het 4-4 geweestquote:Op donderdag 28 december 2006 19:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zelfs tegen die havenslaven weten ze niet te winnen, Ajax klept daar gewoon met 0-4 weg.
Ik stond nog niet eens halverwege qua hoogte, misschien dat dat er mee te maken had. Maar in de ArenA was het wel uit te houden, daarbuiten drama.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vette hap, ik vond het gisteren (en das vast psychologisch) om te janken zo koud. Haalt de (eventuele) lol er wel af.
Joh, ik weet niet wat er gebeurt met die kou uit die 4 fuckin' gaten maar doe er eens wat aan. Tering, vlak na de 2e helft is het niet te harden. Het is in principe helemaal niet koud, maar die gaten zorgen voor extra kou. Die tocht langs je kniëen is echt terrible.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:29 schreef kevin6188 het volgende:
Ik stond nog niet eens halverwege qua hoogte, misschien dat dat er mee te maken had. Maar in de ArenA was het wel uit te houden, daarbuiten drama.
Nou, ik stond 5 rijen van de top af en het was verdomme net Siberiequote:Op donderdag 28 december 2006 19:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik stond nog niet eens halverwege qua hoogte, misschien dat dat er mee te maken had. Maar in de ArenA was het wel uit te houden, daarbuiten drama.
Die handschoenen had ik ook aan ja, daardoor kon ik vandaag bijna een nieuwe telefoon kopenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had dubbele sokken aan. En een trui. En een jack met capuchon. En handschoenen..
Dat is nu wel de gouden tip.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
handschoenen.
Joh.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Mietjes
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:50 schreef Eightball het volgende:
[..]
Joh.
Had je veel op ofzo? Ik zie in 410 ook gassies staan met een enkel shirt aan.![]()
Sloeg nergens op, snap ook niet goed waarom ze naar boven gingen en er is ook geen klap gevallen. Verder zal ik m'n mond er maar over houden. (ik stond overigens niet waar die gast stond, paar rijen lager en meer naar het midden)quote:Op donderdag 28 december 2006 17:42 schreef Sethje het volgende:
De 1e knal erd afgestoken door een groep die onder de trommels stond, dus niet van bovenin. Reactie van the goesj was dus onterecht. Na het 1e "opstootje" werd er nog wel boven iets afgestoken waar nog even op gereageerd werd.
Ik niet, had dubbele sokken aan maar mn poten vroren er bijna af.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond het qua kou gisteren nog wel meevallen...
Wat werd er toen gezongen boven in 409/410 kon het niet goed horen?quote:Op donderdag 28 december 2006 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!! Dat ze hun shirt uit deden, en daarna die gasten bovenin
.
Hehe, ja moest wel lachen om die bolle gister.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]!!! Dat ze hun shirt uit deden, en daarna die gasten bovenin
.
Mjah, die neem ik nu in het vervolg ook mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:52 schreef Erwtensoep het volgende:
En ik had een muts op.
In principe kan alles! Waarom zou het in 2007 niet kunnen? AZ en Twente moeten nog naar Eindhoven, daar is PSV goed te pakken! En Ajax loopt daar gewoon weg met een 0-4 of zo hoor, mark my words. 4 x Stam de echte ajacied!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet dat je zit te dollen, maar in principe kan het gewoon hoor.
Al zou ik niet weten waar PSV 6 punten moet verliezen. AZ en Twente thuis?
Die gasten waren goed bezopen. Ging iets over Leo kakkerlak en nog wat gezeik op die gassies beneden. Verstond het half maar ben alweer vergeten.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat werd er toen gezongen boven in 409/410 kon het niet goed horen?
En nu weer je eierdop van je kanis afzetten. Jaapie was trouwens wel weer de man gister, onze Ajaciedquote:Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
In principe kan alles! Waarom zou het in 2007 niet kunnen? AZ en Twente moeten nog naar Eindhoven, daar is PSV goed te pakken! En Ajax loopt daar gewoon weg met een 0-4 of zo hoor, mark my words. 4 x Stam de echte ajacied!
Geef ons de oude vertrouwde Dylan Dog es terug. Subtiele cynische posts zijn veel leuker daan deze over-the-top zooiquote:Op donderdag 28 december 2006 19:56 schreef Dylan Dog het volgende:
In principe kan alles! Waarom zou het in 2007 niet kunnen? AZ en Twente moeten nog naar Eindhoven, daar is PSV goed te pakken! En Ajax loopt daar gewoon weg met een 0-4 of zo hoor, mark my words. 4 x Stam de echte ajacied!
Ik ook. De kou trekt via je poten je lijf in. Brrr. Echt verschrikkelijk. Dan vind ik het al een heel stuk minder.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
Ik niet, had dubbele sokken aan maar mn poten vroren er bijna af.
En dan zo'n tenenkrommende tweede helft erachter aan, die nog veel langer leek te duren dan 45 minuten. Maargoed, het uitzicht werd na minuut 75 een heel stuk beterquote:Op donderdag 28 december 2006 19:59 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik ook. De kou trekt via je poten je lijf in. Brrr. Echt verschrikkelijk. Dan vind ik het al een heel stuk minder.
Daar blijf ik me ook constant aan ergeren. Alleen om 10 min. minder lang in de file te staan?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef twi het volgende:
[..]
En dan zo'n tenenkrommende tweede helft erachter aan, die nog veel langer leek te duren dan 45 minuten. Maargoed, het uitzicht werd na minuut 75 een heel stuk beterHet wordt hoe langer hoe triester met 't volk wat ruim voor tijd weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |