Wij zoeken de grens altijd op, en ja dan ga je er ook wel 's overheenquote:Op donderdag 28 december 2006 06:09 schreef twi het volgende:
DarkShine heeft zo'n pleurishekel aan Huntelaar dat 'ie overal ellebogen ziet joh. Gaat en passent ook even voorbij aan Grygera die na een charge van een Roda-speler bijna in Twente tenue speelt, en de talloze gele kaarten die Roda had moeten pakken.
Dat is ook een kwaliteitquote:Op donderdag 28 december 2006 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij zoeken de grens altijd op, en ja dan ga je er ook wel 's overheen
Ik heb geen pleurishekel aan KJH, maar hij komt wekelijks weg met overtredingen die gewoonweg rood zijn...
Ik zou me als f'nooit supporter niet helemaal serieus voelen worden genomen als ik dat bericht lasquote:
quote:
Ach het ergste is nog dat op het begin iedereen loopt te kankeren dat ie van de joden komt maar na een tijdje het grootste deel dat alweer vergeten is en hem accepteert.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:35 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik zou me als f'nooit supporter niet helemaal serieus voelen worden genomen als ik dat bericht las. Elke afdanker uit 020 krijgen ze gedumpt, heerlijk
![]()
Ach, zo vreemd is het toch niet? Als je favoriete club Ajax is, maar jij bent niet goed genoeg voor Ajax, dan ga je toch lager kijken?quote:
Wat toch al vanaf het begin zo bekend?quote:Ajax op woensdag tegen Werder Bremen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 december om 15:00
Het UEFA Cup-duel tussen Werder Bremen en Ajax zal niet op donderdag 15 februari, maar op 14 februari 2007 worden gespeeld.
De Duitsers konden kiezen uit beide dagen voor de heenwedstrijd in de derde ronde van het Europese bekertoernooi en gaven de voorkeur aan de woensdag. De return is op donderdag 22 februari (20.45 uur) in de Amsterdam ArenA.
De winnaar van de tweestrijd schaart zich onder de beste zestien ploegen van het toernooi.
Duidelijk voorbeeld 2e kerstdag. Harry scoort tegen psv en heel de kuip ontploft. Hij rent naar de supporters toe en ze juichen hem toe. Precies dezelfde supporters die dreigden om hun seizoenskaart te verscheuren als er een Ajacied zou komen. Dat is nou de voetballerij.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach het ergste is nog dat op het begin iedereen loopt te kankeren dat ie van de joden komt maar na een tijdje het grootste deel dat alweer vergeten is en hem accepteert.
jaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:15 schreef Soli het volgende:
Zit Evander Sno in ''Daar hoorden ze engelen zingen'' ?
Ja bij de wedstrijd tegen willem 2quote:Op donderdag 28 december 2006 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
jaHet viel mij ook al op!! Als je goed kijkt zie je ook Johnny Heitinga nog een keer als ballenjongen vlakbij de spelersbank
Deze dusquote:Op donderdag 28 december 2006 15:37 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja bij de wedstrijd tegen willem 2![]()
Zit hem hier weer te kijken
(postte onder vrekeerde account)
Nee, maar wie nog wel tegenwoordig, die zijn erg zeldzaam.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:17 schreef Black-Death het volgende:
Alleen echte vleugelspelers zijn het niet..
quote:Blessure Thomas Vermaelen valt mee
Donderdag 28 december, door JK, Amsterdam, 15.51u GMT+01.00, RTV NH
De blessure van Thomas Vermaelen is minder ernstig dan aanvankelijk werd gedacht.
De verdediger van Ajax viel woensdag in de thuiswedstrijd tegen Roda JC in de 50ste minuut met een rugblessure uit. Hij werd vervangen door Jan Vertonghen.
Aanvankelijk leek de kwetsuur zwaar, maar Ajax meldde donderdag dat de blessure meevalt. Vermaelen werd donderdag behandeld en vrijdag wordt bekeken of hij kan spelen. Ajax speelt zaterdag in Nijmegen tegen NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |