verleidelijk, foto?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
jij kip?ik ben ook een kip....
snavelen?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had 2.5maanden geen fukin internet
Ik begon zelfs de tv aan te doen
doe eens wat exotischerquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
verleidelijk, foto?
dit ben ik:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
verleidelijk, foto?
dit ben ik:
[afbeelding]
Ja en precies op tijd voor de NB reincarnatie; NBNquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar gelukkig happy end van het jaar
Preciesquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ja en precies op tijd voor de NB reincarnatie; NBN!
dat lijkt er meer opquote:
Maar dat is alsof we de genocide van een soort belachelijk zouden maken op fok!..quote:
It never happenedquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:31 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Maar dat is alsof we de genocide van een soort belachelijk zouden maken op fok!..
oh.... wacht....![]()
Maakt niet uit gewoon bier en frituur gaan postenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:33 schreef oshiro het volgende:
nachtbagger zal inderdaad nooit meer de oude worden![]()
PrintScreen moet terug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
quote:
K zag hetquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:37 schreef Qunix het volgende:
Whehehe
http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&safe=off&q=bier+en+tieten&btnG=Search
oude nb staat erin
Ik zei nog zo niet posten dan word het geen reeks en mag hetquote:
Wat heb je nou aan een reeks die geen reeks wordtquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zei nog zo niet posten dan word het geen reeks en mag het![]()
Wat heb je aan een reeks die dicht moet omdat het een reeks isquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een reeks die geen reeks wordt!?
Niks..quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heb je aan een reeks die dicht moet omdat het een reeks is![]()
Mits kort rokje leuke schoenenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:43 schreef Fietsje617 het volgende:
zucht..
ik heb nieuwe schoenen... kijk :
[afbeelding]
idd dat is net zoiets als de holocaust ontkennenquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Niks..
Maar deze reeks moet heusch niet dicht heusch niet.
Remlof moet zijn NB-verleden gewoon niet ontkennen!
Dat doet hij ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:44 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Niks..
Maar deze reeks moet heusch niet dicht heusch niet.
Remlof moet zijn NB-verleden gewoon niet ontkennen!
Vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat doet hij ook nietHet is gewoon beleid enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |