quote:
Een dubbele knipoog... dat heft elkaar op!quote:
quote:
Dat was ook mijn punt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een dubbele knipoog... dat heft elkaar op!![]()
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog iets gemist is de laatste 3 topics?! heb geloof ik 4x gepost hier, dus ben niet erg bij...
Whee...quote:
mja zover was ik wel op de hoogte, heb meer de details gemist...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?
Toet.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog iets gemist is de laatste 3 topics?! heb geloof ik 4x gepost hier, dus ben niet erg bij...
Ik heb een tof grapje uitgehaald en zulks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?
Dat staat ook in mijn notes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een zwaaisukkels op de vorige pagina.
Welk grapje?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een tof grapje uitgehaald en zulks.
Maar dat doe ik eigenlijk wel vaker.
Lees maar terug.quote:
Ik wacht liever op augustus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April
Zhenaaaaaaaaaaar!quote:
Beetje magere OP.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Tof topic![]()
X Factor: De laatste 10
Thnx Buupquote:
Wat hij zegt. Maar dan juist niet dus.quote:
De domme dozen worden eindelijk wakker.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
De 'reaguurders' van GeenStijl zijn nog dommer dan ik dacht.!
Op de site hebben ze vandaag een log gewijd aan een stukje uit de Viva waar GeenStijl in voorkomt.
Máár er zit ook een stukje waarin geageerd wordt tegen de zogenaamde reisblogs. Als voorbeeld nemen zij 'Aniek134.waarbenjij.nu'. Maar dat is dus een fictieve blog, die dus niet bestaat (duh).
Enfin, ik merkte dat op, besluit om die nick te registreren op waarbenjij.nu, upload -heel wat later- wat foto's die voldoen aan de omschrijving van het stukje uit de Viva en wacht...tot de GS'ertjes ook op zoek gaan naar de blog van Aniek134.
Alleen, ze hebben dus niet door dat die blog in feite niet bestaat.
Ik heb er nog expliciet "Ga eens deaud, GeenStijl. En Viva ook. Kusjes, Bupatih" bij gezet. [afbeelding]
---
Ah. De viva-mensen trappen er vooralsnog ook in. Die snappen het ook niet meer.
net zitten bekijken....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Tof topic![]()
X Factor: De laatste 10
Zo dom zouden ze wel kunnen zijn, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat denken jullie?
Moet ik het zo laten staan? Die weblog van Aniek?
Of moet ik het 'GeenStijl en Viva, ga dood'- en 'Kusjes, Bupatih'-gebeuren weghalen in de hoop dat de Viva-redactie er op een gegeven moment naar gaat kijken en denkt: "OMG!!!We hebben gewoon naar een écht bestaande weblog gelinkt!!!!"
Zeg dan 'Mooi topic, Svenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
net zitten bekijken....
nogal verbaasd over die meisjes van X6, zijn er gewoon al 2 getrouwd, en ook niet echt allemaal hoog niveau enzo...
verder veel spw [loserbroertje van sph
] en pabo enzo....
Ik laat hem lekker staan. Wat voor nut heeft het om het weg te halen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zou die hele weblog gewoon wegtyfen, de grap is nu wel leuk geweest
Wat heeft het voor nut om de grap nog verder uit te melkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat hem lekker staan. Wat voor nut heeft het om het weg te halen?
Heb gister nog een paar keer moeten ginfelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De domme dozen worden eindelijk wakker.
Mja. De viva-dozen snapten het gisteravond nog steeds niet, dus toen had ik het verder kunnen uitmelken bijschaven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om de grap nog verder uit te melken?
Ik zou ook weleens een keer willen ginfelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb gister nog een paar keer moeten ginfelen. [afbeelding]
Thanx babequote:
Je kunt nog in ontkenning gaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mja. De viva-dozen snapten het gisteravond nog steeds niet, dus toen had ik het verder kunnen uitmelken bijschaven.
Maar dat gaat nu niet meer.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je kunt nog in ontkenning gaanmaar dat zal wel niet echt veel uitmaken.
Je kunt ook zeggen dat je het deed om de aandacht te vestigen op een vergezocht goed doel.Misschien komt dat dan nog in de Viva.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toet.
Wat een zwaaisukkels op de vorige pagina.
Bijna.quote:Wel, gezien de datum van de reacties op die website en meer van dat soort zaken, hou ik het dan tot die tijd hierop:
1. Viva publiceerde dat artikel en verzon een weblog-adres dat toen nog niet bestond.
2. Iemand van geenstijl heeft dat adres vervolgens in gebruik genomen en er een fake weblog van gemaakt.
3. Dezelfde persoon heeft zich hier onder die naam aangemeld en de (dus valse) klacht ingediend.
Raadsel opgelost.
Goh, Bassie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is The Truman Show toch een toffe film!
Hihi, je doet het weer!quote:
Tijd om mijn opwachting te maken als Bupatih.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
*gniffel*
Nee, je was geband rekel! Dus toen kon je niet quotes aanpassen zonder er iets van te zeggenquote:
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je was geband rekel! Dus toen kon je niet quotes aanpassen zonder er iets van te zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |