Vanwaar, de komma?quote:
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het lijstje enigszins gedateerd is, Sven.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
vanwaar de ontbrekende hoofdletter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Expressie of voor de vorm? geen idee.![]()
Jij natuurlijk hopen dat we even je fobo induiken om je update te zien en dan je grapje ontdekken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
vanwaar de ontbrekende hoofdletter?
Vanwaar de ontbrekende PI?quote:
Ik ken de kracht van marketing als geen ander, P.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij natuurlijk hopen dat we even je fobo induiken om je update te zien en dan je grapje ontdekken.![]()
Gelukt, trouwens.![]()
tja, er is zoveel keus.. bomen en bos verhaal...quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
Wat voor digitaal fototoestel zouden jullie aanraden? Budget: 300-400 euro.
Vanwaar die ongelovigheid?quote:
Ik dacht dat dat het beleid was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, de huidige modjes zijn driewerf kut.
Ongelovig tegenover wat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die ongelovigheid?
[afbeelding]
Ja pffff, dat je wel een PI gebruikt hadquote:
Vanwaar die edit?quote:
Pure interesse!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vanwaar al die onnodige vragen?![]()
Humor is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:38 schreef Bupatih het volgende:
Vanwaar dat gebrek aan humor?
Relatief is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Humor is een relatief begrip.
Je moeder ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
O, vandaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks tegenin te brengen.quote:
Doerakken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Svensational het volgende:
Paltos, het is gelukt hoor: TTK LPT - 179 jonge meisjes
Ja, maar daar heb ik toch te weinig van deze weekquote:
Renniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |