Oh, hier had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
Viva-ding linkt dus naar een fictieve reis-weblog.
Maar die heb ik dus snel aangemaakt.
Er zit ook een chatroom bij.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
Ze denken dus dat die weblog echt bestond.
En dat de Wallie die je nu ziet (bij de Eiffeltoren, piramides en The Statue Of Liberty) die 'Aniek123' is.
Aha, dat had ik nog gemist.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
Check die TT van mij: "Jullie lopen mij te dissen!!!!1einz!!"!!!
Heb je de *o zo geloofwaardige* foto's ook gezien op Anieks weblog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, dat had ik nog gemist.! Mooi mooi.
![]()
Ik hapquote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
Maar Dada zal vast niet houden van 'deze simpele vorm van humor'. [afbeelding]
Ja, ik Danny blind he?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je de *o zo geloofwaardige* foto's ook gezien op Anieks weblog?
quote:Ik hoop voor TO dat ze niet al te veel last heeft van de geenstijlbezoekers.
Ja, de Viva-forummers weten dus ook niet dat het nep is.quote:
En dat er dan de volgende keer een rectificatie staat in de Vivaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
Het zou leuk zijn als de redactie naar de weblog zou kijken en tot de conclusie zou komen dat ze 'per ongeluk tóch naar een echte weblog heeft gelinkt, waarbij de plaatjes ook nog eens kloppen met de omschrijving in het blad'.
Want daar zijn FOK!kers goed in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
door te gaan 'overacten'.
Ik dacht in al mijn naiviteit dat het kind ongeveer 15 was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:24 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike wordt volgend jaar 50!
Vette partyyyyyyyyyyyy.
Zouden we uitgenodigd worden?
Good job, Sherlock.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
En Paltos is ook nog wakker!
Hij liep ook te gluren!
Een goede.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
Wat voor digitaal fototoestel zouden jullie aanraden? Budget: 300-400 euro.
Ja, hoe moet ik dat nou weten.quote:
Je kent de context niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat nou weten.
Ligt eraan hoe serieus je wilt gaan fotograferen, wat je minimaal van het fototoestel verlangt enzo, toch?
Domme vragen krijgen domme antwoorden.
Wat een meesterspeurder ben jij zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bupatih is nog wakker want hij gluurt in zijn FoBo.!
Later.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, leg me die dan uit, Bupatih.
Ik zou nooit op zó'n toon tegen mezelf praten!quote:
Flapdrol equals Bupatih.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou nooit op zó'n toon tegen mezelf praten!
[CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
Wat voor digitaal fototoestel zouden jullie aanraden? Budget: 300-400 euro.
Oeh!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3
En die IQM zat ook al op Flabofski te zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Svensational het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/IQM
Check Bupa en IQM ruzie maken!
Ja, de huidige modjes zijn driewerf kut.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef Svensational het volgende:
- En verspreid over het forum heb ik nog wat favorieten:
# Croupouque, Insomaniac, Pool, Intxaurraga, VelvetAcidChrist, dWc_RuffRyder en de huidige ONZ-modjes, inclusief mezelf!
Updaten Buup!!!!!!!
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oeh!
Was dat zo moeilijk dan, BupaFlapdrol?![]()
Ody!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |