Hoe gaat goed ontbijten me eigenlijk helpen beter te slapen?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doei, en morgen goed ontbijten.
Dat is allemaal deel van je ritme.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe gaat goed ontbijten me eigenlijk helpen beter te slapen?![]()
Ik heb vandaag ontbeten om 1 uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is allemaal deel van je ritme.![]()
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:20 schreef Svensational het volgende:
En dan te bedenken dat Paltos hier alleen maar kwam om ons te vragen hem erop te wijzen als Bupa een spelfout zou maken
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
----
----
----
Als er iemand Bupatih op een spelfout betrapt geef dan eens stieken die post aan me door? Alsjeblief.
.
lolpantalon, tof woordquote:Op donderdag 28 december 2006 02:30 schreef Paltos het volgende:
Bravebart
Die sukkel zet mijn sarcastisch bedoelde opmerking in zijn sig.![]()
OMG tijdens je jubileum was je gewoon gebandquote:Op donderdag 28 december 2006 02:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.![]()
Omdat ik hem wel tof vond posten in ONZ.![]()
Ondertussen kom ik niet meer in ONZ.![]()
[..]
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?![]()
Jah.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG tijdens je jubileum was je gewoon geband!
Nou ik ga slapen doei.quote:
Ik kan het ook niet helpen dat die Odysseuzzz niet weg te jagen isquote:Op donderdag 28 december 2006 02:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik vind dit een redelijke baggerpagina. Maar goed.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat die Odysseuzzz niet weg te jagen is.
Grapjequote:
"stieken"quote:Op donderdag 28 december 2006 02:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.![]()
Omdat ik hem wel tof vond posten in ONZ.![]()
Ondertussen kom ik niet meer in ONZ.![]()
[..]
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?![]()
Ja, dan kan je beter nu op SHOK! kijken in het shokchat-topic.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot Dizer er achter komt.Dan zwaait er wat.
![]()
Mensen die de 'Wil je menu?'-grap nog maken.quote:
Ja, dat vond ik ook erg matigquote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen die de 'Wil je menu?'-grap nog maken.
Nu wel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef babette21 het volgende:
is 't een beetje leuk hier?
Ik zag 'Jochem Myer' in de link staan.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:01 schreef Svensational het volgende:
Wel tof dat jullie allebei op die link klikken! Ik klik nooit op linkjes nl.
.
Al die knopjes waar je op klikt zijn ook gewoon linkjes heur.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:01 schreef Svensational het volgende:
Wel tof dat jullie allebei op die link klikken! Ik klik nooit op linkjes nl.
.
Nou, doe jij eens wat leuks dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't is maar wat je leuk noemt....
[ja ik heb je pi wel gezien]
Ja maar op jouw linkjes klik ik nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Al die knopjes waar je op klikt zijn ook gewoon linkjes heur.!
nee, ik werk...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Nou, doe jij eens wat leuks dan.
Wie heeft die nu weer geresvenstreerd?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar op jouw linkjes klik ik nooit.
niet voor jullie [lijkt me]quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
En dat is niet leuk?
Hoeft ook niet. Ik zei 'doe eens wat leuks'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |