Grappig, ik bekijk nu even de top-10 en zie dat mijn all-time nummer 2-plaat net een plaats daarachter staat.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
Waarbij 5 4 Deep Purple - Child in time ( 1972 ) 00:10:41 mijn all-time favourite is.
ah das een mooie. Welterusten!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:26 schreef FlyingFox het volgende:
k ben slapen!
morgen wakker wordne met waarsch. Byrds - Turn turn turn (to everything there is a season) (1965). Origineel van Pete Seeger natuurlijk.
Truste!
Ja idd enig idee hoe die groep ook al weer heet ?quote:
Je mist zometeen Wham! hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 01:25 schreef djenneke het volgende:
Ja, het is wel een goed moment om nu te gaan slapen...
nee dat heb ik verdrongen denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja idd enig idee hoe die groep ook al weer heet ?
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:26 schreef FlyingFox het volgende:
k ben slapen!
morgen wakker wordne met waarsch. Byrds - Turn turn turn (to everything there is a season) (1965). Origineel van Pete Seeger natuurlijk.
Truste!
Dat overleef ik wel denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mist zometeen Wham! hoor![]()
Ooh myquote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mist zometeen Wham! hoor![]()
We hadden 't net over George Michael. Niet middenin een gesprek vallen en meteen een oordeel vellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |