Allemachtig.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Summertime van Billie Holliday, uit 1936.
Hebben ze 5 jaar over gedan om op de beatles te lijken.quote:
Nee, geen toeval. Ze wisten dat jij kwam luisteren, da's voor jouw generatiequote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hallo mensen ik kom ook meedoen.
Maar is het toeval dat ik Vera Lyn hoor en daarna FranklSinatra, qua leeftijd ?
Jaquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hallo mensen ik kom ook meedoen.
Maar is het toeval dat ik Vera Lyn hoor en daarna FranklSinatra, qua leeftijd ?
12 jaar jonger dan het oudste nummer dat er vorig jaar instond, Rhapsody In Blue van George Gershwin.quote:
er is wel een verschil... Daar werd massaal op gestemd (fanclub?) en bij die andere bands betwijfel ik of grote groepen op hetzelfde nummer zouden gaan stemmen. Ben ik overigens ook niet voor. Maar je zou voor de gein het linkje eens kunnen lezen, daar staat het vrij duidelijk in. Althans wat ik er van vind danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zo werden Metallica's 'One' en Nirvana's 'Smells like teen spirit' ook steevast genegeerd door Radio 2. Maar toch kwamen ze ieder vorig jaar hoog binnen, en nu zitten ze beide in de Top 100.
Nog lelijker dan Saskia en Sergequote:
En wat wereldvreemder. Spraken elkaar tien jaar niet vanwege een conflictje over astrologie.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog lelijker dan Saskia en Serge
quote:
Dan zitten we goedquote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef Ole het volgende:
veel ouwelullen en ouwemutsennummers nu
Het is echt een rol pepermunt dat je nu voelt.quote:
Daar is het mooiste van de Top 2000 van alle jaren door elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef Ole het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef Djeez het volgende:
Yvonne, wil je met me dansen ???
En nu alle woorden in de juiste volgorde zetten.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar is het mooiste van de Top 2000 van alle jaren door elkaar.![]()
Trustenquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 28 december 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is echt een rol pepermunt dat je nu voelt.
Ik voel me alweer helemaal thuis hier nu.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:15 schreef Ole het volgende:
Ik vond het leuk!quote:
Is dit.quote:
Die ken ik alleen maar van dat "andere nummer"quote:
Wonderful?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ken ik alleen maar van dat "andere nummer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |