Uit welk jaar?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Is een bekende plaat
Dat waren de Buffoons
Dan doe ik het dansje welquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Drank ok, maar dan brul ik liever mee wat nu op staat. Liefst de backing vocals
Denk dat je meer kans maakt bij de jaarlijstjes van KXradioquote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef Djeez het volgende:
DEze van Eric Clapton ken ik nieteens! He, wanneer komt Slayer nou ?
is toch heel bekend liedjequote:Op donderdag 28 december 2006 00:24 schreef Djeez het volgende:
DEze van Eric Clapton ken ik nieteens! He, wanneer komt Slayer nou ?
Dansjes van backing vocals zijn altijd lachenquote:
En die kan ik perfect, mits drank uiteraardquote:Op donderdag 28 december 2006 00:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dansjes van backing vocals zijn altijd lachen
Mooi rijtje!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:26 schreef djenneke het volgende:
Dit uur nog:
Je weet dat de bevoorrading van drank bij mij in goede handen is, altijd extra mee zodat het niet op is bij aankomstquote:Op donderdag 28 december 2006 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En die kan ik perfect, mits drank uiteraard
* Djeez slaat arm om Yvonne heen. Smokkie!quote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Boehoehoe, nu moet ik an mn oudste denken
)
Vreemd genoeg welquote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
Boehoehoe, nu moet ik an mn oudste denken
Want de zanger had een hollandse vrouw en mijn zoon een engelse vriendin,
klinkt dat nog logisch?
Hoe laat komt The Who ?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:30 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me nu al straks op The Who met Substitute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |