243 is mijn record.. en pro status is al lang bereiktquote:Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef linebear het volgende:
ben echt een kei in bowlenbijna prof nu
Een spel koop je niet voor 10 euroquote:Op donderdag 28 december 2006 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen losse Wiimote? Dat is nog altijd goedkoper
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
linebear welke dongle heb je dan? Ik ben er nog naar 1 opzoek dus zou hem eventueel wel van je willen kopen
je moet je gooi patroon ontdekken:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Een spel koop je niet voor 10 euro
Iemand nog bowling tips trouwens kom niet boven de 206 ?
alsof wij 24/7 aanwezig zijn op t forumquote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Goh, vreemd dat de vaste users van de Wii topics steeds minder te zien zijn in dit topic zeg...
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:29 schreef DinoPK het volgende:
Sommige mensen reageren ook niet in elk topic omdat deze reeks wellicht achterlijk hard gaat?
Volgens mij kan dit (nog) nietquote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
wat heb je trouwens nodig aan kabeltjes om de Wii op je pc monitor aan te sluiten? anders wordt het continu een gevecht om de tv...
dat krijg je als voormailige niet-gamer![]()
Deze is dat:quote:Op donderdag 28 december 2006 22:35 schreef linebear het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen helaas
ze zouden inmiddels beschikbaar moeten zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef _petjan het volgende:
BOMBERMAN IS ZO VET! Morgen nieuwe VC games
ook interesse. voor hoeveel doe je die weg?quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
ik heb ook een Nintendo Dongle over, kun je krijgenMail me maar
thulsbosch at gmail
Hey, ik was eerst jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:12 schreef Ori het volgende:
[..]
ook interesse. voor hoeveel doe je die weg?
maar jij vroeg het ook aan iemand anders. ik mag ook gewoon reageren.quote:
Ik zeg net dat ik al een mail heb gestuurd, en als je me overbied ben je duurder uit dan in de winkelquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:23 schreef Ori het volgende:
[..]
maar jij vroeg het ook aan iemand anders. ik mag ook gewoon reageren.
en anders overbied ik je gewoon.
nou hoor nog in zat winkels dat die pas weer in februari te krijgen is en bij bart smit zmeer stonden er 60 mensen op de wachtlijst, dus fantsoenlijk beschikbaar valt ook wel mee....quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:08 schreef FJD het volgende:
De Wii begint langzaamaan fatsoenlijk beschikbaar te komen. Zie genoeg advertenties op Marktplaats opduiken waar gewoon een fatsoenlijk bedrag voor de Wii wordt gevraagd. Nog steeds volledige nieuwprijs maar goed, beter dan 100,- er boven op betalen
Jij ook alquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef _GdR_ het volgende:
heb vandaag met overtuigde 360fanboys 3 wii's gekocht.
nintendo ik wil verdomme provisie!
hehehe...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Drie vrienden van me, m'n zusje & m'n vader
Dat ze er nog 3 haddenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef _GdR_ het volgende:
heb vandaag met overtuigde 360fanboys 3 wii's gekocht.
nintendo ik wil verdomme provisie!
viel niks tegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |