Speelt Heitinga dan achter de spitsen wanneer Urby doorschuift?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heitinga staat daar al langer, en speelt uitstekend. Verkapte 343 eigenlijk, omdat Urby doorschuift.
Ok, klinkt logisch.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, voor de verdediging, Grygera en Ogararu mandekkers, Urby linkshalf, Sneijder naar 10.
Toevallig, als ik Feyenoord zie spelen vraag ik mij hetzelfde afquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
020 Speelt zo, dat zijn van die momenten dat je denkt, waarom heb ik een Tele2 abbo genomen.
Zo maar eens even lekker de stad in, om vanavond PSV te kijken met de kluif in de basis.
Misschien kun je het nog 6x posten, want er zijn vast mensen in Nederland die dat nog niet gelezen hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
tof ik ga nu voor 4 euro kijken
nec-ajax
vanavond heerenveen-utrecht
morgen az-roda kijken![]()
Iddquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
mooi doek achter de goal van nec
Waar capture jij ze mee?quote:
zie hem nu ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
mooi doek achter de goal van nec
thnxquote:
Mwah, een van de minst slechte.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
luinge als dat maar goed gaat
maar zijn fouten vallen altijd zo op....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |