Hummie werkt niet voor DGK.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef bosb het volgende:
hoop dat ze de streamlock vergetenben wel eens benieuwd wat hummie te melden heeft
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Flyduck het volgende:
misschien is het straks opeens een heel ander programma... een soort medisch centrum west ofzo..
hoezo?? zij praatte gister ook gezellig mee met NL en Bartquote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef schizolientje het volgende:
Bart schept op over zijn gesprek met Ilona! Hij stond klem en liegt het weer andersom. Ik hoop dat Lesley kijkt naar internet
Hoe komen jullie bij Hummie steeds......weet je na 3 maanden nog niet dat die niks met DGK te maken heeft ?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef bosb het volgende:
hoop dat ze de streamlock vergetenben wel eens benieuwd wat hummie te melden heeft
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona maakt een licht overspannen indruk.
Maar als ze mee zou kijken kan het zijn dat ze ook schrikt van haar Bartjequote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo?? zij praatte gister ook gezellig mee met NL en Bart![]()
Ze maken leuke plannen voor het nwe jaar om bezig te blijven...ze weet niet dat er vanavond nog een bom gaat ontploffen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona maakt een licht overspannen indruk.
Hmmm, ik kreeg gisteren van Lesley de indruk dat ze de spelletjes van Bart.nl wel leuk vindt.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar als ze mee zou kijken kan het zijn dat ze ook schrikt van haar Bartje
Die gedachte kwam ook in mij op.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat ze straks te horen krijgen dat het programma gaat stoppen..
Heb vandaag de kijkcijfers zitten bekijken, maar het is op het ogenblik een van de best lopende programma´s bij Tien (Op de voetbalwedstrijden na)quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Flyduck het volgende:
Ik denk dat ze straks te horen krijgen dat het programma gaat stoppen..
Waarom zeiden ze dan vanmiddag dat ze na dat gesprek weer met de neuzen de goede richting op zouden staan?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die gedachte kwam ook in mij op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |