abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44775284
Ik hoor het zo vaak om me heen, eigenlijk alleen van mannen, dat ze vinden dat vrouwen ofwel niet grappig zijn of gewoon geen gevoel voor humor hebben. Nu ben ik zelf een vrouw en ik hou wel van een grapje, dus het irriteert mij best wanneer ik dit soort opmerkingen hoor. Nu moet ik ook wel toegeven dat ik door ervaring tot de conclusie gekomen ben dat vrouwen onderling veel minder snel geneigd zijn om grappen met elkaar te maken dan mannen. Vrouwen hebben het sneller over echte zaken zoals werk, of relaties, en zijn minder snel geneigd om gesprekken luchtig te laten verlopen dmv allerlei grapjes. Mannen hebben dit dan weer wel, maar de vraag is, is het dan ook echt grappig?

Een vriend van me, best een aardige jongen hoor, is dus een van die mensen die vinden dat vrouwen gewoon geen goed gevoel voor humor hebben. Dit vind ik best raar, aangezien hij zelf iemand is die vaak grapjes maakt die zo verschrikkelijk flauw zijn dat het gewoon pijnlijk is, maar omdat ik hem anders wel aardig vind (en mede doordat hij na elke grap je zo lang blijft aankijken tot je begint te lachen) lach ik maar wel een beetje om zijn grapjes omdat ik het anders zo zielig vind, en omdat er anders zo'n pijnlijke stilte volgt. Maar goed, hij maakt dus best vaak van dit soort "grapjes" die eigenlijk totaal niet grappig zijn.

Het valt mij gewoon op dat veel mannen die zeggen dat vrouwen niet grappig zijn zelf ook totaal niet grappig zijn, maar wel denken dat ze het zijn. Als ze met vrienden onderling zijn die dan wel om hun grapjes lachen, en die dan zelf ook duidelijk een heel flauw gevoel voor humor hebben, krijgen ze het idee dat zelf wel grappig zijn en een goed gevoel voor humor hebben, en zodra er dan een vrouw bijzit die minder hard lacht krijgen ze al snel het idee dat die vrouwen geen gevoel voor humor hebben. Oftewel, het ligt aan de vrouw, en niet aan de kwaliteit van zijn grapjes dat ze niet zo hard lacht.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat er sowieso weinig mensen zijn die ik zelf echt als grappig zou bestempelen. De meeste mensen zijn gewoon niet echt consistent grappig, maar de paar die ik ken behoren tot zowel het mannelijk als het vrouwelijk geslacht. Bovendien zouden die echt grappige mannen die ik ken ook nooit dat soort generaliserende dingen zeggen dat vrouwen geen humor hebben.

Maar goed, wat vinden jullie?
pi_44775421
....

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 21:07:52 ]
  Boks-Chick woensdag 27 december 2006 @ 21:04:45 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44775501
Ik kan je er als vrouw zijnde geen zinnig antwoord opgeven denk ik. Ik heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, en heb giga veel lol met hun.
Voor zover ik het kan inschatten vinden zij mij wel een goed gevoel voor humor hebben, want we doen veel gein met elkaar uithalen enzo.
wacht nu op de duffe reacties van wannabee grappiige mannen die gaan zeggen dat mijn vrienden maar net doen alsof

Maar goed, ik ben dan ook een van die weinige vrouwen die niet alleen maar zeiken over hun periode, vage pijntjes, roddels en dat soort zeikwijven gedrag. En ik zeg gewoon wat ik vind, zonder er om heen te draaien.
lolwut
pi_44775596
Tja humor, humor... Wat is humor.

Een scheet laten en er dan zelf heel hard om lachen vind ik geen humor, en dan ben je nog een zeikwijf ook.
pi_44775638
Zeg er wat van
JOHNNY HEITINGA
pi_44775640
Het feit dat jij er niet om kan lachen betekent niet dat het ineens niet leuk is.

Vaak zeggen vrouwen dat ze de grap niet leuk vinden, en dat vaak ook nog verpakt in een subtiele zin. En dát maakt de grap een stuk minder grappig waardoor wij gaan afgeven op de vrouwen.

Meestal dan, meestal.
Met het lezen van bovenstaande post ga je akkoord met het regelement van de nare users-commissie.
Vraag, klacht of een geheime liefde voor me?
pi_44775730
m.a.w. de meeste vrouwen zeuren gewoon te veel
pi_44775809
Nou soms kan ik best de humor ergens van inzien
Maar heb bv wel een hekel aan gasten die denken leuk te zijn over iemand anders zijn rug en dat vind ik wel meteen een stuk minder

Wat ik wel heb is dat ik soms heel niet kan lachen om de zogezegt leuke/grappige films
Dan zie ik meeste gasten in een deuk liggen van het lachen en dan denk ik...mwoah waar lachen ze nu om.. En dat is het heus niet zo dat ik de film niet leuk vind..
Salsa Española
pi_44775841
Over het algemeen vind ik mannen meestal ook veel grappiger dan vrouwen. (Met uitzondering van mezelf )
Bij vrouwen heb ik vaak het gevoel dat ze soms krampachtig grappig proberen te doen en dan denk ik echt van 'Doos, dat is niet eens grappig'. Kerels zijn meestal wat scherper, bijdehand(ter?) en sarcastischer.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_44775868
[b"Nu ben ik zelf een vrouw en ik hou wel van een grapje"[/b]

Daar ging het al behoorlijk mis hè.
pi_44775871
Mijns inziens zijn het niet de vrouwen die zeuren, maar de mannen die zeuren dat vrouwen niet hard genoeg om hun grapjes lachen. En voor degenen die mij nu een zeur vinden, ik vind het allemaal prima.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:14:52 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44775884
Je TT veronderstelt dat er vrouwen zijn die wél humor hebben.
En dat ben ik niet met je eens .
  woensdag 27 december 2006 @ 21:16:06 #13
161276 JackRabbitSlim
It s not you it s the E-TALKIN
pi_44775931
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Spijgbak het volgende:
Mijns inziens zijn het niet de vrouwen die zeuren, maar de mannen die zeuren dat vrouwen niet hard genoeg om hun grapjes lachen. En voor degenen die mij nu een zeur vinden, ik vind het allemaal prima.
Dat is jammer jij begon er over..
pi_44775964
Vrouwen hebben een andere humor als mannen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44776010
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Spijgbak het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon niet echt consistent grappig, maar de paar die ik ken behoren tot zowel het mannelijk als het vrouwelijk geslacht.
vreemde mensen ga jij mee om
pi_44776012
zo diep analyseren is niet grappig meer
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44776065
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:10 schreef Logician het volgende:
m.a.w. de meeste vrouwen zeuren gewoon te veel
Joh. Dat is iets nieuws.

woensdag 27 december 2006 @ 21:19:36 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_44776071
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Christine het volgende:
Je TT veronderstelt dat er vrouwen zijn die wél humor hebben.
En dat ben ik niet met je eens .
Grapje zeker?
Zo niet, dan toch...
  woensdag 27 december 2006 @ 21:20:56 #19
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44776116
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:19 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Grapje zeker?
Nee. Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor .
Er zijn best vrouwen die eens iets grappigs zeggen, maar dat is dan uitzondering.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:21:29 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44776139
Onbedoeld grappige openingspost eigenlijk .

Vaak, niet altijd, hebben vrouwen een ander soort humor. Zal wel aan de opvoeding liggen ofzo, ik weet het niet. Mannen kunnen over het algemeen helemaal in een scheur liggen over smerige/groffe humor waar vrouwen het volgens mij in de subtielere soort grappen vinden. Ik weet het niet maar lekker belangrijk. Ik heb er nooit problemen mee .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 27 december 2006 @ 21:22:04 #21
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_44776161
Daar heb je helemaal gelijk in Christine.
Zo niet, dan toch...
pi_44776230
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Spijgbak het volgende:
Right, ik ben zelf een vrouw en alleen al het feit dat je er zo mee zit dat je er een langdradig R&P topic over opent bewijst mijn punt al wel redelijk.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:23:41 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_44776235
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Spijgbak het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er sowieso weinig mensen zijn die ik zelf echt als grappig zou bestempelen.
DAT KOMT OMDAT JE EEN VROUW BENT EN GEEN HUMOR HEBT!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44776260
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee. Vrouwen hebben gewoon geen gevoel voor humor .
Er zijn best vrouwen die eens iets grappigs zeggen, maar dat is dan uitzondering.
Gevoel voor humor hebben en zelf grappig zijn zijn twee verschillende dingen.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:24:17 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_44776264
Sorry als ik nu de grap verklapt heb trouwens, wat subtielere mannen hadden hem zo ook al door.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')