Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let vooral op de schaamsmilie![]()
Doe mij maar lekker Queen![]()
Oh ja...ik lees je sig nu pas! Ook flieft op Fredje en z'n kornuiten?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, helemaal verloren ben je ook niet.
Uhmmmm, ik ben best een SC junk en geen modje hier, dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
waarom halen de modjes de SC hier eigenlijk niet uit?![]()
Ik word echt altijd vrolijk van dit nummer, no matter whatquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jahooooooooooo, dit nummer haalt je zo uit je dip [afbeelding]
Ja, idd! Klaarwakker bennik nu! En ik had nog zo bedacht om vanaaf op tijd m'n nestje in te duikenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Jahooooooooooo, dit nummer haalt je zo uit je dip [afbeelding]
Meer op hun muziek!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja...ik lees je sig nu pas! Ook flieft op Fredje en z'n kornuiten?![]()
Kunst. Katrina is een Amerikaansequote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Ferdo het volgende:
Met een beetje mazzel zijn ze er volgend jaar weer bij op het songfestival. Het blazoen voor het Verenigd Koninkrijk weer wat oppoetsen na al die zero points van de laatste jaren.
Haha! Hier ook ja...m.n. de seventiesquote:
Ik ken het, ik wilde ook vroeg naar bed....quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, idd! Klaarwakker bennik nu! En ik had nog zo bedacht om vanaaf op tijd m'n nestje in te duiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |