Ik modder gewoon wat aan as usual, verleden jaar had ik nog wel tijd om teksten te zoeken.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Wat veel modjes hier trouwens... niks te modereren?
Ze raken afgeleid door de muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Op www.songteksten.nl kun je zoeken op artiestnaam of titel. Is een goede en makkelijke site met veel songteksten.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik modder gewoon wat aan as usual, verleden jaar had ik nog wel tijd om teksten te zoeken.
schaam je!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef PeRi het volgende:
Dit nummer doet me toch telkens denken aan de cover van Blue.
Welneequote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
Ik vertrouw op jou en je hubbie en alle andere textpostersquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op www.songteksten.nl kun je zoeken op artiestnaam of titel. Is een goede en makkelijke site met veel songteksten.
Dank voor je in mij gestelde vertrouwen, maar ik ga hier echt niet de hele nacht nog tekst postenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou en je hubbie en alle andere textposters![]()
![]()
Oh, ik kreeg een leeg bierblik naar me kopquote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog wakker ja!![]()
En meezingen met de koptelefoon mag ik niet....dan krijg ik moppers![]()
Ik waag het er niet op....mijn man drinkt bier uit een flesje, komt vast heel hard aanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, ik kreeg een leeg bierblik naar me kop
Dan liever moppers, daar merk ik nu weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |