Ik durf het niet hardop te zeggen hoor, dus ik zet het even tussen spoilers. Het kan namelijk als nogal schokkend ervaren worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 zit heerlijk muziek te luisteren door Windows Media Center te streamen vanaf m'n PC naar m'n Xbox 360 en het daar via m'n Versterker en Speakers af te spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf het niet hardop te zeggen hoor, dus ik zet het even tussen spoilers. Het kan namelijk als nogal schokkend ervaren worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik durf het niet hardop te zeggen hoor, dus ik zet het even tussen spoilers. Het kan namelijk als nogal schokkend ervaren worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hier kun je veel meer mee. Je kunt van alles instellen, playlists maken e.d.
Kijk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Die functie zit al vanaf versie 0.01 in Winamp hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee hier kun je veel meer mee. Je kunt van alles instellen, playlists maken e.d.
quote:Met de rest bedoel je dan dat de graphics mooier zijn geworden? Datgeen wat PCs de afgelopen tientallen jaren al aan de lopende band doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gaaf TVtje trouwens
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Windows Media Center is er pas vanaf 2004 / 2005 ergensquote:Op woensdag 27 december 2006 20:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Die functie zit al vanaf versie 0.01 in Winamp hoor
[..]
Met de rest bedoel je dan dat de graphics mooier zijn geworden? Datgeen wat PCs de afgelopen tientallen jaren al aan de lopende band doen?
Wel gaaf TVtje trouwens
en toch he, en toch...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de gameplay is beter (Geld zeker voor FPS games als Gears of War & Rainbow Six: Vegas). Ach ze zijn allebei cool maar ik vind de 360 veel cooler
toch wel? (kevin)quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch he, en toch...
Dus de gameplay is beter, de graphics zijn beter, de controller maakt weinig uit maar toch hebben jij en Jorrit een 360 en hebben ondertussen ik, Kevin, JP, Raffie, Tim en ook Jorrit (toch?) allemaal een Wii. Dat geeft te denken toch
Ehm nee? Hoezo?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch he, en toch...
Dus de gameplay is beter, de graphics zijn beter, de controller maakt weinig uit maar toch hebben jij en Jorrit een 360 en hebben ondertussen ik, Kevin, JP, Raffie, Tim en ook Jorrit (toch?) allemaal een Wii. Dat geeft te denken toch
en het feit dat er geen enkele wii te krijgen is en ook geen spellen..quote:
IJsmuts is onze gezamelijke Kloonquote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef dekkered het volgende:
tering stelletje spammerts
en dat zonder ijsmuts
Bij de launch van de 360 waren ze ook direct uiverkochtquote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
en het feit dat er geen enkele wii te krijgen is en ook geen spellen..
na bijna 3 weken na de launch
next gen
nepblondje met haar over-geperoxideerde haarquote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[[url=http://delta.zshare.net/thumb/777757/thumb.jpeg]afbeelding][/URL]
![]()
wat is dat nou weer voor eng wijf??quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[[url=http://delta.zshare.net/thumb/777757/thumb.jpeg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:Homoooooo
Ja JP jij ook
Komt door de megahoge resolutie
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef FJD het volgende:
http://youtube.com/watch?v=g8iFsMXdh2w![]()
Vroem vroem vroeeeeeeeeeeeem!
Je gaat me toch niet vertellen dat je Bond liever in die Ford rond ziet cruisen hequote:
nadat ik vijf matches gemist hadquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Silver_Shark het volgende:
Yay Boven de streept met de Voetbalpoules Sickert in gehaalt
Nee maar met dat kutgeluid van You Tube klinkt de AM als een Keverquote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Bond liever in die Ford rond ziet cruisen he
ik ookquote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
nadat ik vijf matches gemist had
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee maar dat kutgeluid van You Tube klinkt de AM als een Kever
moet je ook je sexspeeltjes thuis laten..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee joh, die auto is heel erg mooi![]()
In de bios trilde ik bijna van m'n stoel
Waar blijft die dan?quote:
quote:
Van een speciaal iemand mag je natuurlijk ook speciaal bier verwachten..quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Het tweede BoF Huwelijk
[..]
Als je nu pas komt kijken wel maar goed dat maakt nooit uitAl sinds de zomer doen we met een man of 6 een voetbalpoule invullen waarbij iedereen een krat bier heeft ingezet. Dat wordt 5 januari a.s. verzameld in Apeldoorn en dan wordt er een beroemd en beruchte BoF-bier-meet gehouden
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:48 schreef Syd het volgende:
Jaja, Hengelo 074 ! Maar ik drink geen bier, ik drink Grolsch
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef Incolumis het volgende:
we zitten na36 minuten al weer op de 2e pagina!
En ik maar denken dat ik een vriendje had..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
IJsmuts is onze gezamelijke Kloon
Waardoor ik dus 5 punten heb mogen inlopen..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
nadat ik vijf matches gemist had
idd, 't is best lastig praten met die vlammen in je bek, hadden ze wel effe wat beter over na moeten denkenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:17 schreef ursel het volgende:
Eragon...
In tegenstelling to IMDB vond ik het toch een keune film... Maarja, ik heb dan ook het boek niet gelezen.
Persoonlijk vond ik alleen de stem/gedachten van die draak er niet echt bij passen..
Beetje wel. Aan de andere kant, met die hoeveelheid bier is het misschien maar beter dat ze niet naast je ligtquote:Op donderdag 28 december 2006 03:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en als een meid vraagt of ze bij je mag blijven slapen en je zegt, tuurlijk, maar dan wel op de bank, ben je dan homo
quote:Oh Syd, jij bent ook gewoon welkom op de nieuwjaarsborrel van BoF
Trance?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:46 schreef Incolumis het volgende:
hopen dat eggbird van trance houdt, want we gaan springen!
haha ik heb zelf ook een mooie verassing dan hoor... trek ik men kswiss-jes wel aan... hehe dan weet je niet wat je ruikt als ik die een dag aan hebquote:
vergeet ver!@@#$%^#%^mme niet de frikking GAMEGUBE!!!! is ook erg vet met mario sunshinequote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
en toch he, en toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |