Ik niet, maar nu dus wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef Patch het volgende:
Maar iedereen weet dat de Silver Surfer dus uiteindelijk een goeierik wordt?![]()
Precies , ik heb die andere trailers/stukjes ook gekeken , wat een dramaquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:22 schreef Devlinsect het volgende:
Hopelijk wordt het niet zo:
http://youtube.com/watch?v=RPcpD07LzGU
pauzes in Nederland? ... dat is voor mij wel heel erg lang geleden hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:45 schreef tevebe het volgende:
Ik heb m vorige week gezien en vond het geen goede film, maar er waren wel sommige leuke stukjes. Ik vond alleen de film zo kort, maar dat kan zijn omdat er geen pauze was wat ik in Nederland wel gewend ben
Ohja ik ging altijd naar Belgie naar de bioscoop, maar de enkele keer dat ik in NL ging waren er altijd pauzes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef Hankster het volgende:
[..]
pauzes in Nederland? ... dat is voor mij wel heel erg lang geleden hoor![]()
wat is je bedoeling van deze post? Dat ik een paar spoilers neer ga knallen ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef deGVR het volgende:
Uit die trailer lijkt het haast alsof de Surfer voor Doom gaat werken?
En Galactus is nergens te bekennen?
Maar misschien komt Galactus er achteraan in het volgende deel?
Lijkt me trouwens erg moeilijk om Galactus op een overtuigende manier op het scherm te krijgen....
quote:Op zondag 24 juni 2007 08:33 schreef Hankster het volgende:
[..]
wat is je bedoeling van deze post? Dat ik een paar spoilers neer ga knallen ofzo?
Misschien als je 'm gewoon eens ging kijken ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef deGVR het volgende:
Uit die trailer lijkt het haast alsof de Surfer voor Doom gaat werken?
En Galactus is nergens te bekennen?
Maar misschien komt Galactus er achteraan in het volgende deel?
Lijkt me trouwens erg moeilijk om Galactus op een overtuigende manier op het scherm te krijgen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,9/10Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Who caresquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:39 schreef TC03 het volgende:
Slechte film. En Jessica Alba kan NIET acteren.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond hem net als deel 1 niet heel erg geweldig.
Leuk om te kijken, maar het verhaal wordt erg verneukt en in een te korte tijd gepropt.deel 1 vond ik ronduit slecht, deze is nog wel vermakelijk te noemen maar nog steeds geen film die je lang bijblijft maar dat hoeft ook niet eerlijk gezegd. De actie is deze keer iig wel leuk om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,9/10
dat is het juist. het verhaal compenseren ze met actie en grappen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:39 schreef Hankster het volgende:
ja, ik begrijp ook niet waarom iedereen hem zo über slecht vond. Okay, er wordt matig geacteerd, het verhaal is niet hoogstaand, en heel erg spannend is anders. Maar ik vond hem toch best vermakelijk; leuke actie, grappige stukjes, Alba ziet er lekker uit...en er zijn toch echt veel slechtere films.
Ik ben trouwens best wel benieuwd naar de extended cut van deeltje 1 die komende week uit gaat komen
Deel een vond ik wel aardig (6je), maar de langere versie schijnt toch wel wat beter te zijn...
daarom zeg ik ook; het was wel aardig .. maar misschien tillen sommige mensen daar zwaarder aan dan ik. Ik vond het wel leuk vermaak voor een keer.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat is het juist. het verhaal compenseren ze met actie en grappen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Klopt, wat een ongelooflijk slechte film... op enkele leuke stukjes na zou ik wachten op de budget-bak-dvd, mocht je hem toch willen zien.
Zat er dan een verhaal in de eerste film?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:59 schreef wolfrolf het volgende:
Nu blij? Erg mager verhaal,
Ja, hoe ze hun krachten kregen en zulks. Die film hield mijn aandacht tenminste vast. Voor dit tweede deel hebben ze toegegeven aan alle belachelijke kritieken dat erquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:10 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zat er dan een verhaal in de eerste film?
Nou sorry ik vond het verhaal in het eerste deel vond ik al belachelijk en zat zover ik me kan herinneren ook vol gaten. Ik kan me dan ook nauwelijks voorstellen dat de actie ten koste van het verhaal is gegaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, hoe ze hun krachten kregen en zulks. Die film hield mijn aandacht tenminste vast. Voor dit tweede deel hebben ze toegegeven aan alle belachelijke kritieken dat erMeer
actie
in
moest
.
Ik haat huilies. HAAAT.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |